חדשות    

אלביט מערכות משיקה את הפתרון המשולב Air Keeper

אלביט מערכות משיקה בסלון פריז 2015 את Air Keeper, פתרון ייחודי המשלב מערכות סיגינט (מודיעין אותות) ואמצעי לוחמה אלקטרונית (ל"א) על גבי אותו מטוס

אלביט מערכות משיקה בסלון פריז 2015 את Air Keeper, פתרון ייחודי המשלב מערכות סיגינט (מודיעין אותות) ואמצעי לוחמה אלקטרונית (ל"א) על גבי אותו מטוס. הפתרון החדש כבר נמצא בשימוש מבצעי.

Air Keeper ניתן להתקנה בכל פלטפורמה מוטסת, כך שיכול לבצע משימות כגון איסוף מודיעין וכן פעילויות לוחמה אלקטרונית שונות בו זמנית. הפתרון הייחודי מאפשר צמצום משמעותי  של אפקטיביות מכ"מי האויב ומערכות הרדיו שלו  בצד הפקה ו/או שיבוש מערכות תקשורת שונות ומכ"מים. הפתרון הוא מודולרי ומותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו וניתן להתקנה בקלות וביעילות על מטוסי תובלה, מטען ונוסעים.

אדגר מימון, מנכ"ל אלביט מערכות ל"א וסיגינט אלישרא, מסר: "זירת הלחימה המודרנית מתאפיינת במטרות מהירות המופיעות ונעלמות בתדירות גבוהה. מטוסי מודיעין שאינם מצוידים ביכולות ל"א באותה פלטפורמה הם פחות אפקטיביים בסגירת מעגלים. הפתרון המשולב החדש של אלביט מערכות יוצר מכפיל כוח ומסייע לסגור את מעגל המודיעין והנשק בזריזות וביעילות תוך שהוא מספק יכולת להתמודד באפקטיביות רבה עם מטרות האויב".

לאחרונה דיווחה אלביט מערכות כי מערכת Clearvision הותקנה על מטוס ה- Falcon 5X של דאסו, שטקס הגלילה שלו התקיים אתמול בבורדו שבצרפת. החברה מדווחת כי בבורדו, צרפת, התקיים אתמול אחרי הצהריים טקס הגלילה של מטוס ה- Falcon 5X  מתוצרת דאסו, הנחשב למטוס המנהלים המוביל בעולם במונחי נפח פנים וטווח הטיסה. טווח הטיסה של המטוס עולה על 9000 ק"מ, ובכך מתאפשר למטוס לחבר בין ערים המהוות את יעדי הטיסה המבוקשים ביותר. על גבי המטוס החדש מותקנת המערכת החדשנית Clearvision™ שפותחה על ידי אלביט מערכות, והמיועדת להגביר את יכולת הראיה של הטייס ובכך להגביר את גמישות התפעול של מטוס הפאלקון ליעדים הסובלים לעיתים קרובות מתנאי מזג אויר מגבילים.