שוק ההון    

באופנהיימר מרוצים מההתקדמות של רדוור למודל עסקי מבוסס ענן; מעניקים מחיר יעד של 30 דולר

רועי זיסאפל, מנכ"ל רדוור

באופנהיימר מרוצים מההתקדמות של רדוור למודל עסקי מבוסס ענן, כאשר הכנסות ממנויים מהוות נתח של 63% מכך ההכנסות. באופנהיימר מציינים כי נייס מתחילה לזכות בעסקאות גדולות מהעבר, וממשיכה להנות מתרומה הולכת וגדלה של שיתוף פפעולה עם סיסקו, תוך שיפור שיעורי רווחיותה. באופנהיימר משמרים את המלצת Outperform עם מחיר יעד של 30$, בהתבסס על באופנהיימר מציינים כי רדוור פרסמה תוצאות חזקות שעקפו את תחזיות הקונצנזוס, וצופה המשך השיפור ברווחיות גם ברבעון הבא. נייס נהנית מביקושים חזקים ממגזר ארגוני ברחבי העולם, במיוחד בשוקי אירופה ואסיה, זאת לאחר קשיים שהעיקו על אזורים אלה בעבר. למרות שפעילות החברה חוותה דחיות של מספר עסקאות במהלך הרבעון השלישי, נוכח גידול בהיקפים וברמת מורכבות של העסקאות, החברה ציינה שיפור בסגירת העסקאות לאחרונה. באופנהיימר סבורים כי התקדמות בתחום הענן ובשיתופי פעולה אסטרטגיים (במיוחד מול סיסקו) יובילו להמשך מגמת הצמיחה בעתיד ומשמרים את המלצתנו על Outperform עם מחיר יעד של 30$.

שער המנייה של רדוור נקבע אמש על 24.44 דולר למניה המשקף לחברה שווי שוק של כ-1.1 מיליארד דולר.

ברבעון השלישי 2018 הציגה רדוור הכנסות של 58.8 מיליון דולר, צמיחה שנתית של 11%, עם רווח נקי של 0.15$ למניה, מעל הקונצנזוס של 58.1 מיליון דוולר ו-0.11$ למניה. שיעורי הרווח הגולמי והתפעולי עלו לעומת הרבעון המקביל, ב-84 נ"ב וב-862 נ"ב בהתאמה. ההכנסות החוזרות מהוות נתח של כ-60% מסך המכירות, ובכך משפרות את רמת הנראות העסקית. החברה ייצרה הרבעון תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת של 8.8 מיליון דולר, והגדילה את קופת המזומנים ל-382 מיליון דולר, או כ-7.9$ למניה.

בתמהיל ההכנסות, המגזר הארגוני, האחראי על 68% מכך מכירות רדוור, רשם צמיחה מואצת בקצב שנתי גבוה של כ-26%, בין השאר בזכות ההתקדמות בשיתוף פעולה מול סיסקו. לעומת זאת, מגזר הטלקום הציג ירידה שנתית של כ-12%. בחלוקת הכנסות גיאוגרפית, חלה צמיחה גבוהה באזורים מחוץ לארה"ב, באירופה (צמיהח של 28%) ובאסיה פסיפיק (צמיחה של 14%), כאשר רמת ההכנסות מארה"ב היתה דומה לרבעון המקביל.

סעיף ההכנסות הנדחות רשם האטה בקצב הצמיחה, עם צמיחה שנתית של כ-8%, עקב דחיית מספר עסקאות במהלך הרבעון השלישי. הנהלת רדוור העריכה כי הסיבה לכך היא הגידול בהיקף ובמורכבות העסקאות, וציינה כי מרבית העסקאות נסגרו במהלך חודש אוקטובר. באופנהיימר מעריכים כי הדבר משקף את התקדמותה של רדוור בשוק הענן, עם הרחבת שוק היעד הפוטנציאלי לפתרונותיה.