פיקדונות מובנים    

הבינלאומי בפיקדון מובנה על מניות אירופאיות

אירו

הבנק הבינלאומי מציע ללקוחותיו פיקדון שקלי ל-24 חודשים בתוספת מענק, המותנה בעליית סל מניות נבחרות מקנדה, צרפת, הולנד ובלגיה. המענק מותנה גם בתנודות של המניות. ניתן להשקיע בפיקדון המובנה עד 17 באוגוסט.

סל המניות כולל חברות הפועלות במגוון סקטורים כגון אנרגיה, פיננסים, צריכה ותעשיה ובתנודתיותן של המניות. המענק (בלבד) יהיה צמוד לשער הדולר היציג בתקופת חישוב המענק. קרן הפיקדון הנומינלית מובטחת.

תחילת הפיקדון: יום הפקדת הפיקדון פירעון הפיקדון: 24 חודשים ממועד ההפקדה, ללא אפשרות לפירעון מוקדם.

סכום ההפקדה – בין 10 אלף שקל ל-500 אלף שקל.

לרשימת המניות בסל – כנסו לפרטים מלאים על הפיקדון באתר הבינלאומי.

שער יסודי למניה: עבור כל אחת מהמניות המרכיבות את הסל, שער הסגירה של המניה ביום 17.8.18. חסם עליון: לכל מניה נקבע חסם עליון בגובה 135% מהשער היסודי – כלומר, %35 מעל השער היסודי. החסם העליון מחושב ללא עיגול.

תקופת הבדיקה: תקופה בת 23 חודשים, החל מיום 17.8.1919 באוגוסט 2017 ועד 19 ביולי 2019 ,במהלכה ייבדק בכל יום שער הסגירה של כל מניה לעומת החסם העליון שלה – שהינו בגובה 35% מעל לשערה היסודי.

פריצת חסם עליון: עבור כל אחת מהמניות, "פריצת חסם" פירושה שלפחות שער סגירה יומי אחד בתקופת הבדיקה, יהיה שווה או גבוה מהחסם העליון.

ביצוע מניה לצורך המענק, יחושב בנפרד לכל מניה. קיימות 2 אפשרויות:

במקרה שכל שערי הסגירה של המניה במהלך תקופת הבדיקה יהיו נמוכים מהחסם העליון, ביצוע המניה יחושב כשיעור השינוי בפועל בין השער היסודי לבין השער החדש מנקודה לנקודה , למען הסר ספק, יתכן ביצוע מניה שלילי אשר יקטין את שיעור שינוי הסל.

במקרה שבמהלך תקופת הבדיקה אחד או יותר משערי הסגירה של המניה יביא ל"פריצת החסם", יוחלף ביצועה בפועל של המניה בשיעור קבוע של 6% – ללא קשר לביצוע המניה בפועל בתום תקופה.

מדריכים וכלים פיננסים:
פיקדונות מובנים – עדכונים שוטפים
מדריך פיקדון – כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
פיקדונות הבנקים – עדכון של פיקדונות הבנקים
 מחשבון פיקדון – ככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה