מדריכי כרטיסי אשראי    

ישראכרט – מועדון קרנות השוטרים

קרנות השוטרים

מועדון קרנות השוטרים הוא מועדון צרכנות המאגד תחתיו חלק ניכר מכוחות הביטחון בישראל: שוטרי וגמלאי משטרת ישראל, סוהרים וגמלאי שירות בתי הסוהר ומשרתי המשמר האזרחי, יחד עם בני או בנות זוגם. כדי להשתייך למועדון נדרש לא רק לעמוד בתנאים של אוכלוסיית היעד, אלא גם לשלם דמי חברות חודשיים בגובה של 20 ש"ח. חברות האשראי הפיקו במהלך השנים כרטיסים ייעודיים לנמנים על אוכלוסיה רחבה, כשבסקירה הנוכחית נתייחס לכרטיס האשראי של ישראכרט.

כרטיס ישראכרט לחברי קרנות השוטרים הוא כרטיס אשראי בינלאומי, שלצורך ההזמנה שלו נדרש למסור לחברת ישראכרט או לבנק צילום של תעודת השוטר או הסוהר. הבנק וחברת ישראכרט מחליטים האם להנפיק את הכרטיס, כמו גם את התנאים שלו (גובה מסגרת למשל). נכון לנקודת הזמן הנוכחית מוצע פטור מתשלום דמי כרטיס חודשיים עד סוף שנת 2017, כאשר לא מצאנו מידע לגבי המחיר שיידרש עבור אחזקת הכרטיס לאחר מכן.

ההטבות שמספק הכרטיס

חלק מההטבות שמספק כרטיס ישראכרט לחברי קרנות השוטרים ייחודיות להן, בעוד חלק ניתנות באופן כללי לרוב מחזיקי כרטיס ישראכרט. הכרטיס מספק הנחות קבועות על רכישות בבתי עסק שונים בישראל: ההטבות הן בגובה של כ-3-10% לרוב והן ניתנות במעמד החיוב. המועדון מעניק לנמנים עליו אפשרות לקבל מלגות לחינוך על תיכוני לילדי ולגמלאי העמיתים.

בעלי הכרטיס הטסים לחו"ל מקבלים במסגרתו ביטוח נסיעות, אותו הם צריכים להפעיל לפני כל נסיעה. הביטוח מיועד לתושבי ישראל עד גיל 75, ולנסיעות של 55 יום ומטה. הכרטיס מעניק כיסוי עבור הוצאות רפואיות, טיפולים ואשפוזים במדינת היעד, הטסות רפואיות, סעיף של ביטוח מטען ועוד.

מחזיקי כרטיס ישראכרט קרנות השוטרים יכולים להצטרף לתוכנית המסלולים של ישראכרט, ולקבל את ההטבות הניתנות במסגרתו: הנחות נקודתיות על אתרים, בילויים ואטרקצית, מבצעי 1+1 ועוד.

מידע נוסף על כרטיס ישראכרט לחברי קרנות השוטרים תמצאו באתר הבא.

עדכונים:

פברואר 2019:  חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי מציעה לחברים במועדון קרנות השוטרים מחירים מוזלים על מרבית דגמי החברה. ההנחות מסתכמות ב-3 עד 7 אלף שקל כשבנוסף תיתן החברה הטבות באבזור של הרכב. ( כמו – תקשורת, חיישני חניה, ניווט ועוד). דוגמה להנחות –   סוזוקי סלריו רובוטית, 1.0 ל' – 62 אלף שקל במקום 68 אלף שקל;  סוזוקי סוופיט ידנית, 1.2 ל' – 77 אלף שקל – הנחה של 3 אלף שקל. סוזוקי סוויפט אוט', 1.2 ל' – 899.5 אלף שקל – הנחה של 4.5 אלף שקל. סוזוקי באלנוו ידנית, 1.2 ל' – 72 אלף שקל – הנחה של 5 אלף שקל;  באלנו אוט', 1.2 ל' – 89 אלף שקל – הנחה של 7 אלף שקל.

כרטיס לאומי קארד – קרנות השוטרים כרטיס נוסף לשוטרים

 

 

כרטיסי אשראי – כל מה שצריך לדעת!