מדריכי כרטיסי אשראי    

כמה כללי זהירות וחיסכון לכרטיסי אשראי

עקבו אחר הוצאו ת, אל תמסרו פרטים ובררוו מראש הטבות ועמלות

כרטיסי אשראי הפכו לארנק השני שלנו וסביר שעם הגבלת השימוש במזומן כרטיסי החיוב הדיגיטליים והפלסטיק יהפכו לשימושיים יותר. הנה כמה כללי זהירות וחיסכון.

זהירות

הדבר הכי חשוב שאנשים, מתברר, לא עושים מספיק הוא לעקוב אחר החיובים שלהם בבנק. אם אתם מתקשים להיות עם יד על הדופק באפליקציה או באתר הבנק, בדקו את החיוב החודשי הנשלח אליכם.  עוד חשוב לא להתמהמה אם אבד הכרטיס או נגנב ולדווח מייד לחברת האשראי. אם אתם מוסרים פרטי אשראי בטלפון או באינטרנט בדקו שמדובר בגורמים מורשים ואתרים בטיחותיים. אל תספקו פרטי אשראי אם לא פניתם מיוזמתכם.

חשוב מאוד לא לשים את הקוד הסודי במקום שבו נמצא הכרטיס וודאי לא למסור אותו לצד שלישי. היום אתם יכולים אף לשחזר את הקוד באמצעות אפליקציה או אתר הבנק.

חיסכון

כרטיס אשראי שלא מופיע עליו הסכום שבידינו קל פסיכולוגית יותר לשימוש. זכרו זאת ואל תבזבזו בקלות. השתייכות למועדונים תאפשר לקבל הן הטבות משמעותיות והן הנחות עד פטור בדמי הכרטיס. אם יש לכם כרטיס  מיותר, אין צורך לשלם את העמלה המיותרת. בטלו אותו. וכן בררו את התנאים המופיעים בהסכם כרטיס החיוב, בנוגע לריבית, עמלות, , וכן הטבות שונות הגלומות בכרטיס.

כל מה שצריך לדעת על מסגרת אשראי

מה זה כרטיס אשראי מתגלגל והאם הוא טוב לכם

הבנקים וחברות האשראי במרוץ על מועדוני הלקוחות