מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס אשראי Hitech Zone – Cal

תחום ההייטק נחשב לאחד המבוקשים בישראל, כשהמשכורות הגבוהות והתנאים האידיאליים המאפיינים את התחום תורמים לכך. בסקירה הבאה נציג עבורכם כרטיס אשראי המיועד לאוכלוסיית עובדי ההייטק הדי רחבה של מדינת ישראל – כרטיס אשראי Hitech Zone של חברת כאל.

כרטיס אשראי Hitech Zone מיועד לעובדי חברות הייטק שמקיימות הסדר עם מועדון הייטק זון, כאשר כדי להצטרף אליו נדרש לקבל אישור מחברת כאל ולהחזיק לצד זה כרטיס אשראי ישראל בתוקף. עובדי ההייטק העונים על התנאים האלה יכולים לצרף בני/בנות זוג נשואים, או לחלופין כאלה שמחזיקים איתם בחשבון משותף, לחשבון – התנאים שהם יקבלו יהיו זהים לחברי מועדון ההייטק.

אז מה אותם תנאים? ובכן, המדובר הוא בכרטיס אשראי עסקי בינלאומי, אשר מעניק למחזיקים בו – וזה אולי הפלוס העיקרי – פטור מלא מדמי כרטיס, בלי קשר לדפוסי או להיקף השימוש שלהם בכרטיס.

ההטבות שמספק הכרטיס

ההטבות שמספק כרטיס אשראי Hitech Zone של כאל ניתנות הן בישראל והן מחוצה לה. רשימת ההטבות כוללת כאן הנחה קבועה בגובה של מספר אחוזים ברשתות ובחנויות שונות, מבצעים נקודתיים על אטרקציות, פעילויות או מוצרים, הטבות כלליות שמספקת חברת כאל ללקוחותיה (למשל 1+1 על כרטיסי קולנוע ואטרקציות), שלוש הטבות מתחלפות ב-49 ש"ח או הנחה קבועה בתדלוק בחלק מתחנות הדלק של סונול: הנחה של 21 אגורות לליטר בנזין בשירות מלא, לצד הנחה של 5% בחנויות So Good. הכרטיס מספק בהמשך לכך תנאים שלפי חברת כאל הם מועדפים ברכישות מעבר לים.

עבור הטסים לחו"ל ניתנות הטבות נוספות. חיוב עסקאות הנעשות בחו"ל במטבע זר נעשה בתנאי שוטף + 60, ללא ריבית (להבדיל מהחיוב הסטנדרטי הנעשה לרוב מספר ימים בלבד לאחר העסק). המרת מטבע זר בחו"ל נעשית באמצעות המרה ישירה לש"ח, מהמטבעות שבשער יציג + עמלה מועדפת של 1%, במקום 2.5%. מחזיקי כרטיס אשראי Hitech Zone יכולים לקבל באמצעותו פוליסת ביטוח לנסיעות לחו"ל של הראל (הפוליסה כוללת כיסוי להוצאות רפואיות, תאונות אישיות ומטען, כשהוא ניתן לנסיעות של עד 55 יום), לצבור נקודות טיסה במועדון הנוסע המתמיד של אל על ביחס של 500 ש"ח לנקודה ולהיכנס לטרקלין דן בנתב"ג ללא תשלום.

מידע נוסף על כרטיס Hitech Zone תמצאו באתר האינטרנט של חברת כאל, בכתובת הבאה. לאתר מועדון Hitech Zone היכנסו לכאן.

למדריכים קשורים:

הלוואות דרך חברות כרטיס האשראי – כדאי? לא בטוח

לבטל כרטיסי אשראי מיותרים – זה עולה לכם הרבה כסף

כרטיס האשראי נגנב או אבד – הנה הפעולות שצריך לעשות 

כרטיסי אשראי נטענים – כל מה שצריך לדעת

הכרטיס המצליח של התקופה האחרונה – אבל, האם כדאי?  תשובה בכתבה –