מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון יותר – ישראכרט

ישראכרט - מועדון יותר

כרטיס האשראי הבא מבית ישראכרט מיועד לחברי מועדון יותר, כלומר, חיילים במהלך תקופת השירות הצבאי הסדיר שלהם. זהו כרטיס אליו ניתן להצטרף דרך חלק מהבנקים הפועלים בישראל (בנק הפועלים, בנק אוצר החייל, בנק מזרחי טפחות, הבנק הבינלאומי, בנק יהב, פפר, בנק מסד), כאשר כדי לקבל את הכרטיס נדרש אישור של סניף הבנק שבו מנוהל החשבון של החייל וכמובן שגם של חברת ישראכרט.

הכרטיס הוא מקומי, כך שלא ניתן להשתמש בו מעבר לים. ניתן לבצע בו עסקאות מסוגים שונים וכן למשוך מזומנים בישראל, בהתאם לסכום המשיכה המקסימלי שאושר ללקוח (ושעשוי להשתנות מפעם לפעם). על רקע העובדה שההתמודדות הכלכלית של אף חייל אינו פשוטה, ובדומה למועדונים או כרטיסים אחרים לחיילים – לא צריך להפתיע אתכם שבכל תקופת השירות הצבאי, אין צורך בתשלום דמי כרטיס חודשיים עבור כרטיס האשראי של מועדון יותר. ניתן להשתמש בכרטיס גם לאחר השירות הצבאי, בהתאם לתוקף שלו, אלא שאז נדרש כבר לשלם את דמי הכרטיס החודשיים.

כרטיסי אשראי – כל מה שצריך לדעת!

מי זכאי לכרטיס יותר

  • חייל/ת בשירות חובה.
  • מיועד/ת לשירות הביטחון (מלש"ב) שמחזיק/ה צו גיוס עליו מוטבע תאריך גיוס סופי.

ההטבות שמספק הכרטיס

כרטיס אשראי יותר של ישראכרט מספק למחזיקים בו הטבות שונות. הם מקבלים הנחות קבועות, בגובה של מספר אחוזים, ברכישות שהם מבצעים ברשתות שונות: מגה ספורט, ריקושט, סטיצקי, ספורט ורטהיימר, אירוקה ואחרות. לצד זה ניתנות למחזיקי הכרטיס הנחות משתנות בתדלוק ברשתות דור אלון וסונול, לצד הנחה בגובה של 5% עבור רכישות בחנויות הנוחות אלונית ו-So Good (למעט על רכישת סיגריות ומוצרי טבק, או על שירותים דוגמת משיכת מזומן או טעינת טלפון סלולרי). בנוסף, מציע המועדון הנחות עבור הופעות של מוזיקה, בידור, סטנד אפ וכדומה.

מחזיקי הכרטיס יכולים להצטרף למועדון המסלולים של חברת ישראכרט, שמספק הנחות קבועות במעמד התשלום, מבצעים נקודתיים, מבצעי 1+1 ועוד. בניגוד לכרטיסים אחרים שמספקים הטבות גם בחו"ל, אלא של כרטיס ישראכרט ומועדון יותר מתמקדות בתחומי ישראל בלבד (כפי שציינו, זהו כרטיס מקומי). ייתכן מאד שזה נובע מכך שהחייל הישראלי הממוצע לא עוזב את גבולות המדינה במהלך השירות הצבאי שלו.

איך השיטה עובדת

את ההטבות תגלו לאחר שכבר רכשתם את המוצר, בעת החיוב (להרחבה: מהם כרטיסי קאשבק (CASHBACK)?. החיוב מתבצע בדרך כלל לאחר כחודש ממועד הרכישה, במועד שנקבע מועד החיוב של הבנק. כלומר, את ההנחה לא צריך לבקש מהקופאי או מהגורם שאליו משלמים.

פסטיבל יותר

המועדון מקיים  פסטיבל שנתי וחינמי, שהיא למעשה מסיבת גיוס גדולה של המועדון. בפסטיבל יש יריד מכירות, אטרקציות, במה עם אמנים ועוד .

איך מצטרפים

אפשר להצטרף למועדון כבר מהצו הראשון.  צריך לגשת אל סניף הבנק שבו מתנהל החשבון שלכם, להציג את צו הגיוס לבנקאי האישי ולבקש מהבנקאי להנפיק את הכרטיס.

אם כבר התגייסתם פשוט גשו אל סניף הבנק עם תעודת חוגר ובקשו להזמין את הכרטיס של המועדון.

חשוב לציין כי כרטיס האשראי ניתן בכפוף לשיקול דעת הבנק וזו הדרך היחידה לקבל את ההטבות של המועדון. לא ניתן לקבל את ההטבות בדרך ללא כרטיס האשראי.

כמה עולה

. בניגוד לכרטיסי אשראי אחרים לא משלמים דמי ניהול של כרטיס האשראי ולא משלמים דמי חברות מועדון. לאחר השחרור תצטרכו לשלם דמי ניהול

מידע נוסף על כרטיס האשראי של ישראכרט לחברי מועדון יותר תמצאו באתר האינטרנט של החברה.

למדריכים קשורים:

הטבות מס לחיילים משוחררים 2019

הלוואות דרך חברות כרטיס האשראי – כדאי? לא בטוח

לבטל כרטיסי אשראי מיותרים – זה עולה לכם הרבה כסף

כרטיס האשראי נגנב או אבד – הנה הפעולות שצריך לעשות 

כרטיסי אשראי נטענים – כל מה שצריך לדעת

הכרטיס המצליח של התקופה האחרונה – אבל, האם כדאי?  תשובה בכתבה – 

הכתבה בשיתוף דרור ניר קסטל