מדריכי כרטיסי אשראי

כרטיס B2B – ישראכרט

לא מזמן סקרנו כאן את כרטיס רכש מבית ישראכרט, המיועד לעסקים ומציע כלים למעקב אחר ההוצאות העסקיות ולניתוח ההתנהלות הפיננסית שלו. בסקירה הבאה נציג בפניכם כרטיס אחר של אותה חברה המיועד רק למגזר העסקי, והוא כרטיס B2B המוגדר ככרטיס "תשלום אלקטרוני ייחודי". הנה כל מה שצריך לדעת על הכרטיס הזה וההתאמה שלו עבור עסקים וארגונים בישראל.

מהו כרטיס B2B?

כרטיס B2B הוא אמצעי תשלום – או למעשה מערכת תשלומים – המשמשת ארגונים ועסקים לביצוע רכישות מוצרים ולהליכי גבייה. הכרטיס הזה מיועד אך ורק לרכישות הנעשות דרך החברה, והוא אמור על פי ישראכרט לצמצם את תהליכי הגבייה מול לקוחות הקצה. העיקרון כאן הוא שהתשלום מתבצע בצורה אלקטרונית, שאמורה להיות לדברי ישראכרט פשוטה ומהירה יותר. פלוסים אחרים שלו המצוינים באתר החברה הם ביטול תהליכי האיסוף וההפקדה של הצ'קים, מניעת קבלת כספים מזויפים או צ'קים חוזרים, תפעול של מערכי הגבייה גמישות במועדים של החיוב החודש ועוד.

בדומה לכרטיס רכש, גם כרטיס B2B מאפשר למחזיקים בו לקבל מידע במסגרתו יכולים לעקוב אחר ההוצאות והגבייה. הכרטיס מאפשר כניסה לאזור עסקי ובו מידע הדרוש לצורך ניהול תזרים המוזמנים ובקרה על ההוצאות (כולל נתוני המכירות – הזיכויים והחיובים), כשלצד זה מתפעלת החברה מוקד שירות לבירור עסקאות הנעשות בעסק.  בסוף כל חודש מקבל הלקוח דו"ח המסכם את הפעילות שלו באותו חודש.

יש לציין שהכרטיס אינו דורש תשלום דמי כרטיס ולא מהווה חלק מהמסגרת הבנקאית. עם זאת, למיטב הבנתנו לא כל עסק יכול להנפיק אותו כאשר תנאי מרכזי להנפקת הכרטיס הוא תיאום פגישה עם אנשי ישראכרט.

מידע נוסף על כרטיס אשראי B2B של ישראכרט תמצאו כאן

כל סקירות כרטיסי האשראי שהכנו עבורכם

רוצה לקבל הצעה לכרטיס אשראי עם הטבה ייחודית?

קראתי את תקנון האתר ואני מקבל את תנאי השימוש


על המחבר

ליאור פרג'

ליאור פרג'

ליאור פרג' עורך וכותב כבר שנים רבות, בתחומים פיננסים וצרכנות. ליאור בעל תואר ראשון בתקשורת וקולנוע, תואר שני בתקשורת ותעודת עיתונאות.

השאר תגובה