מדריכי כרטיסי אשראי    

לאומי קארד TAU

כרטיס אשראי לאומי קארד TAU מיועד לאוכלוסייה הרחבה מאד של אוניברסיטת תל אביב במהלך השנים: סטודנטים, בוגרים, אנשי סגל והוראה, עובדים, גמלאים וכן בני זוג (למעט של הסטודנטים). זהו כרטיס המאפשר שיוך למועדון הצרכנות TAU, ובו הטבות שונות, כשעבור הסטודנטים הוא יכול לשמש גם תעודת הסטודנט הרשמית של אוניברסיטת תל אביב.

כרטיס לאומי קארד TAU נחשב לאטרקטיבי בעיקר על רקע תנאי השימוש בו. הוא מקנה פטור מלא מדמי כרטיס לכל מי שמשתייך על המועדון: סטודנטים שמפסיקים את לימודיהם עלולים שלא להשתייך למועדון, אבל עבור בוגרי האוניברסיטה הפטור הוא למעשה לכל החיים. לכך ניתן להוסיף פטורים שונים עבור שירותים מיוחדיפ, למשל טיפול בהכחשה לא מוצדקת של עסקה, הנפקת כרטיס חליפי (כולל הנפקה מיידית), פירעון מוקדם או מיידי של עסקאות ועוד.

הכרטיס מאפשר שימוש בישראל ובחו"ל לביצוע עסקאות וכן למשיכת כספים – על פי לאומי קארד שערי ההמרה כאן הם מועדפים, כשיש לבעל הכרטיס אפשרות לדחות את החיוב עבור עסקאות המבוצעות בחו"ל (במצב הרגיל הכרטיס מחויב כבר מספר ימים לאחר ביצוע העסקה, ולא עם יתר העסקאות החודשיות). המרת מט"ח בביצוע רכישות בחו"ל נעשית על פי השער היציג של המטבע.

רשימת ההטבות שמעניק הכרטיס

לאומי קארד TAU מעניק הטבות שונות, חלק נובעות מההשתייכות למועדון של אוניברסיטת תל אביב וחלקן מעצם היות הכרטיס של לאומי קארד.  הכרטיס מספק הנחות קבועות בגובה של כ-3-15% במעמד החיוב בבתי עסק שונים: רשת מגה, הסושיה, אבולעפיה, בר גיורא, בזילי.קום, קינג ג'ורג', ממסי תיירות ואחרים. הכרטיס מקנה הנחה על תדלוק בתחנות הדלק של סונול וגם בחנויות הנוחות So Good הנמצאות בתחנות. הטבות אחרות נוגעות לקמפוס עצמו, למשל הנחה במחירי המנוי השנתי במרכז הספורט של האוניברסיטה, הנחה בחניונים הסובבים את הקמפוס או מחירים מוזלים לאירועים שמארגנת אגודת הסטודנטים.

הכרטיס מקנה את כל ההטבות הניתנות לכרטיסי לאומי קארד, למשל במסגרת תוכנית הפינוקים. מחזיקי הכרטיס הופכים ללא עלות נוספת לחברי מועדון מולטי עזריאלי, שמספק הטבות נקודתיות בקניוני עזריאלי: הנחות של עד 10% בחנויות בקניונים, עד 10% הנחה בחניונים של קניוני עזריאלי, הטבה חודשית מתחלפת ועוד.

כרטיס האשראי לאומי קארד TAU מאפשר לצבור נקודות למועדוני התעופה הנוסע המתמיד של אל על או MileagePlus של יונייטד – יש לציין שלצורך זה נדרש להצטרף למועדון התעופה, שמבטל את ההטבות האחרות של לאומי קארד. משתמשי הכרטיס זכאים להזמין במסגרתו ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום דרך חברת AIG. על השכרת רכב בחו"ל מקבלים בעלי הכרטיס הנחה בגובה של 13% דרך חברת Hertz.

בנוסף, אנשי סגל, עובדי הוראה, בוגרים, גמלאים ובני זוגם משתייכים באופן אוטומטי למועדון לאומי קארד Executive, במסגרתו הם יכולים להיכנס ללא תשלום לטרקלין דן בנתב"ג (רק בעל הכרטיס יכול להיכנס), וכן מקבלים כרטיס Priority Pass ללא תשלום. יש לציין שהכרטיס עצמו מקנה את הזכאות להיכנס לטרקלינים ברחבי העולם במחיר מוזל, אבל עדיין מחייב תשלום של דמי הכניסה.

סטודנטים, עובדים או אנשי סגל שמזמינים את הכרטיס זכאים למתנת הצטרפות, כשנכון לעכשיו יש שתי אפשרויות: כרטיס Gift Card רב פעמי טעון ב-100 ש"ח למימוש ברשתות, או 100 ש"ח לשימוש באפליקציית החניה סלופארק.

פרטים נוספים על כרטיס לאומי קארד TAU תמצאו כאן. פירוט על מועדון TAU זמין בקישור הבא.