סקרים    

סקר – מה יהיה מחיר הביטקוין עוד שנה?

הביטקוין תנודתי מאוד בשנים האחרונות, כאשר בשנתיים האחרונות הוא עלה פי 20! נכון לעכשיו הוא מגרד את ה-6,000 דולר, והדעות לגבי ההמשך חלוקות – יש מומחים רבים שמעריכים שמדובר בבועה שתתפוצץ; ויש אחרים שטוענים הפוך; אבל מה אתם חושבים? השתתפו בסקר (אנונימי לחלוטין) וקבלו את התוצאה של חוכמת ההמונים – אגב, במקרים רבים, חוכמת ההמונים מתבררת כמנצחת!

מחיר הביטקוין – לאן?

השאלה אם עכשיו מדובר בבועה שתתפוצץ, או במחיר אמיתי – הדעות חלוקות, ותוכלו לעקוב אחרי האייטם המתעעדכן שלנו – ביטקוין – בועה או
וגם תוכלו להתעדכן בסקר הזה ובהתפתחויות/ ורסיות נוספות שנעשה
ורק להזכיר מה זה בעצם הביטקוין, ובכלל מהן המטבעות הוירטואלים – מדובר על מטבעות שאין להם קיום פיזי, אין להם צורה פיסית. מטבע דיגיטלי  קיים על גבי מחשבים והוא מאוחסן בארנקים דיגיטליים / ארנקים וירטואליים שהם למעשה כתובות דיגיטליות ברחבי רשת האינטרנט. מדובר במטבע מבוזר – אין גוף שעומד מאחוריו, אין גוף ששולט בו. הוא לא כפוף לבנקים מרכזיים, אין גוף שקובע את הכמויות ואת ההפצה.  זה עניין מרכזי במטבע הוירטואלי – אין לו תלות באף ממשלה, באף מדינה, הוא לא כפוף לבנק מרכזי – הכל נוצר בעצם מרעיון של קידוד ואבטחת של היקף מטבעות, כאשר ההפצה הביקוש וההיצע נקבעים על ידי ההונים – המחיר נקבע בעצם על ידי ההמון.
וההמון  מנדנד את הביטקוין כאשר בשנתיים האחרונות עלה המטבע פי 20 – אף אחד לא יודע באמת מה יהיה המחיר עוד שנה, גם לא אלה שמתיימרים להבין ולדעת – תשכחו מזה, הם לא מבינים במטבעות פיזיים אז בטח ובטח שלא יצליחו לנבא את מחיר הביטקוין בעתיד. אבל מסתבר שחוכמת ההומנים בנושאים שונים וגם בנושאים כלכליים היא עולה על חוכמת היחיד, וחוכמת המומחה. בהרבה מקרים כאשר בנו שאלון לקבוצה גדולה, התשובה שהקבוצה נתנה היתה טובה יותר ומדוייקת יותר ממה שאמרו מומחים ספציפיים – ולכן הסקר הזה חשוב  – וככל שהוא יתפוס יותר, ומספר המשתתפים יעלה, הוא יהיה מעין אמיתי יותר; ובכלל – ככה גם תוכלו לדעת מה המשקיעים חושבים וזה בפני עצמו חשוב לכם לקבלת החלטה.

אז – אנא  – השתתפו בסקר,והגדילו את כוחו!

 

 

מדריך – כל מה שצריך לדעת על הביטקוין