שוק ההון    

רשת ACE חוזרת לבורסה

רשת ACE (אייס)  חוזרת לבורסה. אחרי שנפלה כלכלית, והושלם הסדר חוב גדול, נמכרה הרשת לקבוצת אלקטרה צריכה כשלאחר כשנתיים נמכרה שוב לקבוצת קדמה קפיטל. עכשיו, אחרי השבחה של כשנתיים וחצי חוזרת הרשת לבורסה. השווי עדיין לא ברור, אך נראה שמדובר בסדר גודל של מעל 300 מיליון שקל לפחות ובכוונת החברה לגייס 100 מיליון שקל.

  ACE הציגה בשנת 2017 מחזור מכירות של כ-580 מיליון  שקל, רווח תפעולי של כ-36 מיליון שקל, EBITDA  בסך כ-42 מיליון שקל ורווח נקי של כ-24 מיליון שקל. ACE  היא רשת מובילה בתחום מוצרים לשדרוג ותחזוקת הבית, החצר והרכב. הרשת  פרסמה היום את טיוטת התשקיף והחלה ב-Road Show בקרב הגופים המוסדיים בישראל לקראת ביצוע הנפקה ראשונית של מניות בבורסה של תל אביב.

בעלת השליטה בחברה היא קדמה קפיטל, שהשלימה במרץ 2017 את רכישת החברה מידי אלקטרה מוצרי צריכה, בתמורה לסך במזומן של 145 מיליון שקל ושווי עסקה של כ–190 מיליון שקל. אורי עינן, אחד משלושת השותפים המייסדים של קרן קדמה משמש כיו"ר דירקטוריון החברה.

ACE, המנוהלת על ידי מנכ"ל החברה, איציק אוזנה, פועלת בתחום הקמעונאות ומציעה מגוון מוצרים איכותיים לשדרוג ותחזוקת הבית, החצר והרכב, באמצעות רשת חנויות המופעלת על ידי החברה ומונה 29 סניפים הפעילים במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. ACE משמשת One Stop Shop עבור כ-850,000 לקוחות בממוצע המבקרים בסניפי החברה בחודש, במגוון רחב של קטגוריות ומציעה אלפי מוצרים בשטחי מסחר המשתרעים על פני כ-55 אלף מ"ר