שוק ההון    

אופנהיימר – מדיוונד תכפיל את ערכה

מדיוונד

אופנהיימר ממשיכים להמליץ על מדיוונד (MDWD). הפעם עדכון התחזית מגיע לאחר  סיום הרשמת חולים בניסוי שלב 3

האנליסטים של בית ההשקעות שומרים על המלצת Outperform (תשואת יתר) עם מחיר יעד של 14$ – לעומת כ-6.5 דולר בשוק. כלומר, באופנהיימר סבורים שהחברה תכפיל את ערכה. הסיבה העיקרית היא הודעה מלפני כחצי שנה של החברה כי היא מחפשת אחרי עסקה אסטרטגית.    

 "חברת מדיוונד הודיעה אתמול על השלמת הרשמת חולים בניסוי שלב 3 DETECT של מוצר Nexobrid. להערכתנו, תזמון ההודעה הזו חשוב בשל חוסר וודאות בנוגע לעיתוי בהרשמת חולי כוויות" – כותבים האנליסטים, וממשיכים – " ההודעה מאפשרת למדיוונד להגיש BLA במחצית השניה של 2019 ולהגיש בקשה מלאה במחצית הראשונה של 2020, לאחר 12 חודשים של מעקב אחר נתוני הבטיחות.

"קצב הרשמת החולים הנו קשה לחיזוי, בהתאם לאירועי כוויות קשות, כאשר מרכזי הכוויות הנם פחות מנוסים בטיפול במוצר Nexobrid. בניסוי משתתפים כ-175 חולים ביחס של 3: 1: 3 בין Nexobrid, ג'ל  ו-standard of care, עם primary endpoint של הסרה מלאה של רקמת עור מתה (  Eschar )  בהשוואה לשימוש בג'ל. הניסוי ממומן במלואו על ידי ארגון BARDA.  נתונים חיוביים ממחקרים קודמים ואישור באירופה מורידים לדעתנו את הסיכון העסקי של Nexobrid. אנו מניחים הסתברות של 80% לאישור Nexobrid.

"הקטליזטורים העיקריים בתקופה הקרובה כוללים עדכון על החלטות על שיפוי ביטוחי של Nexobrid במדינות אירופה, הרחבת ניסוי CIDS ברבעון השני של 2018, תחילת ניסוי שלב 3 של מוצר EscharEx בארה"ב, ונתוני top-line של ניסוי שלב 3 של Nexobrid  שאמורים להתפרסם עד סוף 2018.  בסוף הרבעון הראשון 2018 עמדה קופת המזומנים של החברה על 33 מיליון דולר, לא כולל המימון של ארגון BARDA,  סכום המאפשר לחברה המשך פיתוח וניסויים קליניים של  Nexobrid ו-EscharEx ללא צורך בגיוסים נוספים.  אנו משמרים את המלצתנו על Outperform עם מחיר יעד של 14$ ומציינים פוטנציאל לעסקה אסטרטגית בחברה.