שוק ההון    

אופנהיימר – מחיר יעד של 58 דולר לורינט; אפסייד של 25%

אופנהיימר ממליצים לקנות את מניית ורינט. בעקבות מפגש עם הנהלת החברה, האנליסטים של החברה מעניקים למניה המלצת Outperform  עם מחיר יעד של 58$

 באופנהיימר מכנים את הפגישות עם ההנהלה כפגישות טובות – "בהמשך לפגישות שנערכו לאחרונה עם הנהלת חברת ורינט (VRNT) אנו משמרים את המלצת Outperform עם מחיר יעד של 58$.

"ברבעון האחרון הציגה ורינט האצה בקצב הצמיחה, עם שיעור צמיחה שנתי של 11% בשתי החטיבות העסקיות, ולהערכתנו החברה ממוצבת היטב על מנת להמשיך במגמת הצמיחה. פעילות החטיבה הארגונית Customer   Engagement  נהנית מביקושים ערים לפתרונות הענן והאוטומציה, ואילו החטיבה הביטחונית נהנית ממעבר לפתרונות תוכנה ומהגברת המודעות לנושא מתקפות הסייבר.

"פתרונות אנליטיים של ורינט מסייעים ללקוחותיה להשיג יעדים עסקיים ולשפר את היעילות התפעולית. לחטיבה הארגונית CE בסיס לקוחות גדול של מעל 10,000 ארגונים, כולל 85% מרשימת Fortune 100, והיא נהנית מזרם הכנסות חוזרות, המהוות כ-60% מסך הכנסות החטיבה, לאור הביקושים לענן ההיברידי. החטיבה הביטחונית CI מספקת מגוון פתרונות שעונים על צרכים של לוחמת סייבר, של הרגולציה ושל ניתוח מידע בזמן אמת, וצפויה להערכתנו לשמור על קצב צמיחה דו-ספרתי תוך שיפור ברווחיות.

 "הנהלת ורינט צופה בשנה הנוכחית (שנת 2019 הפיסקלית המסתיימת בינואר הקרוב) הכנסות של 1.24 מיליארד דולר, צמיחה שנתית של כ-9%, עם רווח של 3.15$ למניה (צמיחה שנתית של 12%). ברבעון הקרוב צופה החברה הכנסות של 305 מיליון דולר. החברה ממוצבת היטב, לדעתנו, כדי להציג צמיחה נאה בטווח הארוך, עם שילוב בין שתי החטיבות הארגוניות, אך עדיין נסחרת בתמחור חסר לעומת מתחרותיה. אנו משמרים את המלצתנו Outperform עם מחיר יעד של 58$, בהתבסס על מכפיל רווח של 15.6 לתחזית לשנת 2021 הפיסקלית (2020 הקלנדרית), עדיין נמוך מהממוצע הענפי".

אופנהיימר ממליצים על צקפוינט -;בדקנו אצל המפיצים ואחרי רבעונים של חולשה, צפויה התייצבות

טבע – אופנהיימר ממליצים Perform; טבע יכולה לחזור לצמוח; המניה דווקא ירדה 5% בוול-סטריט

סיוה מאכזבת; אופנהיימר עדיין אופטימיים