שוק ההון    

אופנהיימר מעלים מחיר יעד לוויקס – 105 דולר

בעקבות יום האנליסטים של חברת וויקס.קום (WIX ) האנליסטים המכסים את וויקס מעלים המלצות. בבית ההשקעות אופנהיימר פרסמו עדכון  חיובי במיוחד

"אנו משמרים את המלצת Outperform תוך העלאת מחיר יעד מ-90$ ל-105$" כותבים האנליסטים וממשיכים – " הנהלת החברה הציגה בכנס את המודל העסקי, המבוסס על שיפור בתזרים מזומנים מלקוחות קיימים, כאשר הגידול בהוצאות שיווק ומו"פ צפוי להוביל את הצמיחה במנויים חדשים, במקביל לעליה בהכנסה הממוצעת (ASP) למנוי. אנו מעלים את תחזיותינו להזמנות החברה(collections), עם צפי לצמיחה בקצב שנתי של 25% ו-23% בשנים 2019 ו-2020 בהתאמה, ובכך מעלים את מחיר היעד.

 "הדגש ביום האנליסטים היה על מוצר חדש Wix Code המיועד למפתחי אתרים מקצועיים, האחראים כעת על כ-90% מאתרי האינטרנט החדשים, אשר אמור לסייע להם לקצר את זמני פיתוח האתרים. להערכת הנהלת וויקס, קהל המפתחים המקצועיים מונה כ-24 מיליון מתכנתים, וצפוי לצמוח בקצב שנתי של 24% בעשור הקרוב. יישום מוצר Wix Code עשוי להגדיל את שוק היעד הפוטנציאלי עבור WIXמ-3.5 מיליון מנויים כעת ל-330 מיליון דומיינים פעילים.

 "החברה לא חשפה פרטים על תמחור מוצר Wix Code ולא שינתה את מודל העסקי ארוך הטווח. אנו מעריכים כי המוצר החדש מתאפיין ברווחיות גבוהה מהממוצע בחברה, כאשר פרישתו של המוצר צפויה להיות מהירה יותר בהשוואה למוצר ADI לאוטומציה בפיתוח אתרים, כיוון שאין מדובר בממשק רב-שפות. מוצר Wix Code אמור לספק מענה גם לרגולציות בתחום הפרטיות GDPR , לנושאי אבטחת מידע ולקידום אתרים במנוע חיפוש. הנהלת החברה ציינה כי מותג WIX הנו הפופולרי ביותר בקרב החברות הרלוונטיות, דבר שאמור להאיץ את השקת המוצרים החדשים.

 "בעקבות כנס האנליסטים של וויקס, אנו מעלים את תחזיות ה-collections לשנים 2019 ו-2020 ב-3% וב-4% בהתאמה, ואת תחזיות ה-EBITDA ב-8% וב-7%, ובהתאם לכך מעלים את מחיר היעד למנייתWIX, המדורגת Outperform, מ-90$ ל-105$, בהתבסס על מכפיל 30 לתחזית FCF  ל-2020 ומכפיל 7.2 לתחזית collections ל-2019, דיסקאונט למכפיל של 11 של חברת Shopify הפועלת בתחום ובעלת פרופיל צמיחה דומה לוויקס".