שוק ההון    

אופנהיימר על לייבפרסון – מעלים מחיר יעד ל-31 דולר

קרדיט: pixabay

אופנהיימר מספקים הערכה אופטימית על מניית לייבפרסון הנסחרת בבורסה המקומית ובוול-סטריט

"אנחנו מעלים את המלצתנו על מניית לייבפרסון למחיר של 31 דולר המבוסס על מכפיל 6 לתחזית מכירות 2020", כותבים האנליסטים וממשיכים – " להערכתנו, הירידה האחרונה במניית LPSNמספקת נקודת כניסה אטרקטיבית, לאור הצפי להאצה בקצב הצמיחה בהכנסות החברה לשיעור של כ-20%, גידול מואץ בפעילות המובייל ובסיס לקוחות ניכר המאפשר פוטנציאל למינוף הזדמנויות צמיחה.

"אנו סבורים כי פלטפורמת מסרונים LiveEngage מבוססת בינה מלאכותית מהווה פוטנציאל לצמיחה עתידית מואצת בפעילות לייבפרסון, תוך מעבר הצרכנים לשימוש נרחב בערוצי המובייל. הדבר עשוי להוביל את החברה לצמיחה בקצב של כ-20%, במקביל להגדלת בסיס לקוחותיה הגדולים ושיפור בנראות עסקית, ובכך להוביל לעליה במכפיל מכירות של המניה.

"לחברת לייבפרסון בסיס גדול של כ-18,000 לקוחות, כולל ארגונים גדולים גלובאליים כגון Home Depot ו T-Mobile . מצב זה מאפשר מגוון הזדמנויות למינוף צמיחה עתידית בתחום המובייל, תוך האצה בקצב הצמיחה בהכנסות לכ-20%. אנו מציינים את הפעילות הענפה של החברה בגיוס עובדים חדשים, המצביעה על מומנטום חזק בעסקיה, ובכך תומכך בתחזית צמיחה עתידית.

"מניית LPSN נסחרת במכפיל מכירות של 4.5 לתחזית 2020, דיסקאונט עמוק של כ-40% למכפיל מכירות ממוצע של 8 בקרב חברות תוכנה בענן (SaaS) בעלות צמיחה מעל 20%. בכך, תהליך האצה בקצב הצמיחה של לייבפרסון צפוי, לדעתנו, להוביל לעליית מכפיל מכירות ובכך לעליה במניית LPSN. בכך, אנו מעלים את המלצתנו ל-Outperform עם מחיר יעד של 31$, בהתבסס על מכפיל מכירות של 6, עדיין נמוך מהממוצע של 8 של חברות SaaS בעלות צמיחה גבוהה".