מדריכי כרטיסי אשראי    

אמריקן אקספרס זהב

אמריקן אקספרס זהב

אמריקן אקספרס זהב הוא כרטיס אשראי בינלאומי יוקרתי, המיועד ללקוחות כל אחד מהבנקים בישראל אך פונה בעיקר למגזר העסקי. אחזקת הכרטיס כרוכה בתשלום חודשי של כ-22.5 ש"ח כדמי חבר, נכון לנקודת הזמן הנוכחית, אך על פי סכומי השימוש החודשיים בכרטיס ניתן לקבל הנחה או פטור בדמי הכרטיס. המשתמשים בכרטיס יכולים לבחור בן ארבעה מועדי חיוב לחשבון: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש, ה-15 לחודש וה-20 לחודש.

הכרטיס מעמיד תקרת משיכת מזומן של 4,000 ש"ח. על משיכת מט"ח מכספומט יש למשתמשים בכרטיס עמלה בגובה של 3.9%, בעוד שעמלה עבור המרת מט"ח היא 2.3% מגובה הסכום, הן במקרה של דולרים והן במקרה של מטבעות אחרים. עבור אלה שמשתמשים בכרטיס בחו"ל עומדת האפשרות לחיוב אחת לחודש, ללא ריבית או הצמדה.

ההטבות של אמריקן אקספרס זהב

האטרקטיביות של כרטיס אשראי נמדדת במידה רבה בהטבות שהוא מספק לאלה שמחזיקים בו. במקרה של אמריקן אקספרס זהב, מדובר על הטבות שונות. מחזיקי הכרטיס חברים בתכנית ההטבות Membership Rewards, על פיה יכולים המשתמשים בכרטיס להמיר נקודות הנצברות בו לרכישות או להזמנות אצל שותפים בינלאומיים, חברות תעופה, בתי מלון, בתי עסק ועוד. על פי התכנית, על כל 60 ש"ח של רכישה באמצעות הכרטיס מתקבלת נקודת Membership Rewards אחת.

עבור הנוסעים לחו"ל, ניתן שירות Global Assist – זהו שירות שפעיל עבורם 24 שעות ביממה, ושמאפשר להם לקבל סיוע בתחומי סגנון חיים: הזמנה של כרטיסים למופעי תרבות וספורט (ללא עמלה), קבלת מידע על אתרים תיירותיים מומלצים ועוד. הלקוחות יכולים להזמין ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום. הביטוח מעניק כיסוי בגובה של עד 480,000 דולר, והוא כולל הוצאות עבור אשפוזים בחו"ל, החזרים לביטול הנסיעה, הטסות רפואיות, כיסוי עבור המטען ועוד. הביטוח מיועד לנסיעות של עד 55 יום, ומצריך הפעלה לפני כל נסיעה.

לקוחות כרטיס אמריקן אקספרס זהב מקבלים שירות נסיעות שמאגד בתוכו הטבת נוספות: 3% הנחה עבור טיסות סדירות ושכר, 5% על סידורי קרקע ו-3% על חבילות נופש והפלגות ליעדים שונים בעולם.

מחזיקי אמריקן אקספרס זהב מקבלים הנחות והטבות קבועות במעמד החיוב בכ-3,000 בתי עסק. בנוסף לכך הם מקבלים הטבת 1+1 על רכישת כרטיסי קולנוע. 1+1 בסינמה סיטי, יס פלאנט ורב חן (הקצאה יומית מוגבלת), הטבת 1+1 בגלובוס מקס וקולנוע לב תמורת נקודות ועוד. לכל הטבה לקולנוע יש כללים משלה, אך המכנה המשותף הוא צורך בביצוע עסקאות בהיקף של 3,000 ש"ח ומעלה בבתי עסק, במועד החיוב שלפני הורדת הקופון.

פרטים נוספים על הכרטיס תמצאו באתר של אמריקן אקספרס, כאן.