מדריכי כרטיסי אשראי    

אמריקן אקספרס קרדיט

אמריקן אקספרס קרדיט

כרטיס אמריקן אקספרס קרדיט מיועד, על פי מי שעומדת מאחוריו, למשקי בית. זהו כרטיס אשראי בינלאומי, ללקוחות כל הבנקים, שמאפשר לבצע את כל סוגי העסקאות ולמשוך מזומנים בארץ ובחו"ל. כדי להשתמש בכרטיס נדרש לשלם דמי כרטיס חודשיים של 16.20 שקלים, נכון לנקודת הזמן הנוכחית.

כרטיס אמריקן אקספרס קרדיט מגיע עם אשראי שלדברי אמריקן אקספרס הוא בתנאים מועדפים. האשראי נקבע באופן פרטני עבור לקוח על פי מאפייניו האישיים והמתחולל בחשבון הבנק שלו.

ההטבות שמספקת הכרטיס

כרטיס אמריקן אקספרס דייקרט מעניק הטבות מגוונות למחזיקים בו. במסגרתו ניתנות הנחות קבועות בגובה של כ-3-10% במעמד החיוב בכ-3,000 בתי עסק בתחומים שונים. בעלי הכרטיס מקבלים הטבות שונות שמספקת אמריקן אקספרס לכרטיסים (ההטבות זהות לאלה של אמריקן אקספרס ירוק ואמריקן אקספרס קלאסיק), ובכלל זה הנחות במסעדות, בתי קפה ועסקי מזון, הנחות על מתנות וגאדג'טים, הטבות בתחום באופנה, הנחות על מופעים ואטרקציות, כרטיסי 1+1 (כולל בבתי קולנוע) ועוד.

מחזיקי אמריקן אקספרס קרדיט הטסים לחו"ל מקבלים ביטוח נסיעות חינם, אותו הם צריכים להפעיל לפני כל טיסה. הביטוח ניתן מאז אוקטובר 2016 על ידי חברת AIG, והוא כולל בתוכו הוצאות רפואיות, הטסות רפואיות וכיסוי מסוים למטען המבוטח. כל נסיעה הנכללת בביטוח צריכה להימשך עד 55 ימים בלבד, כשמי שיכול להפעיל את הביטוח הוא תושבי ישראל שגילם 75 ומטה.

הטבה אחרת בחו"ל היא הצטרפות לתוכנית ההטבות Membership Rewards, שמאפשר להמיר רכישות לנקודות אותן ניתן לממש אצל חברות תעופה ובתי מלון, לרבות אל על, אייר פראנס, אליטליה, דלתא, KLM, הילטון ואחרות. העיקרון הוא שכל 60 ש"ח של רכישות בכרטיס שוות לנקודת Membership Rewards אחת, אך רק מסכום חודשי של 240 שקלים ומעלה של שימוש בכרטיס. לצד זה מספקת התוכנית מבצעי נקודות ברשתות שיווק ובעסקים שונים בישראל.

שירות Global Assisst של אמריקן אקספרס הוא שירות קונסיירז', במסגרתו יכולים הלקוחות לקבל ייעוץ וסיוע בנושאים שונים בחו"ל: בירורים על מקומות בילוי, המלצות על אטרקציות ומסעדות, הזמנת כרטיסים לאירועים ולמופעים ועוד. השירות ניתן 24 שעות ביממה.

מידע נוסף על כרטיס אמריקן אקספרס קרדיט תמצאו באתר האינטרנט של אמריקן אקספרס.