שוק ההון    

ביטפארמס השיקה מאגר כרייה; "מצפים לשיפור הדרגתי בשולי הרווח"

ביטקוין

ביטפארמס טכנולוגיות  (בעבר בלוקצ'יין כרייה) מדווחת על השקה מוצלחת של מאגר כריית ביטקוין. "כחלק מהאסטרטגיה של ביטפארמס להפוך לחברה משולבת אנכית לטכנולוגיית בלוקצ'יין, וכפי שהודיעה בעבר, החברה העבירה רשמית את כל אמצעי הכריה שבבעלותה אל מאגר כריית הביטקוין החדש שלה", מוסרת הנהלת החברה ומעדכנת כי היא מרוצה מהצלחתה עד כה, לאחר שכרתה את הבלוק הראשון שלה כ-27 שעות לאחר הפעלת המאגר לראשונה.

ביטפארמס מצפה לקיים השקה מסחרית ציבורית של מוצר זה בתחילת אוקטובר, שימשוך צדדים שלישיים כלקוחות המאגר באמצעות תמריצי תמחור ובזכות התאימות של המאגר לגרסאות בלוק קודמות.

"השקת מאגר הכרייה שלנו היא אבן דרך מוצלחת נוספת עבור ביטפארמס והיא תספק תזרים הכנסות פוטנציאלי חדש לחברה. אנו צופים גם שיפור הדרגתי בשולי הרווח שלנו מכרייה הודות להימנעות  מהעמלות ששולמו בעבר למנהלי מאגר חיצוניים, וכן הודות להגדלת הנתח שלנו בעמלות העסקה המשולמות על ידי הרשת", אמר ווס פולפורד, מנכ"ל ביטפארמס טכנולוגיות.

"במאמצינו להרחיב את הפעילות, פריסת מאגר משלנו הייתה הצעד ההגיוני הבא בשילוב האנכי של החברה, מה שמאפשר לנו להפחית את הסיכון של חוסר ודאות הקיים בפלטפורמות צד שלישי, ומאפשר לנו לשדר בלוקים שנכרו על ידינו. הצלחתנו בהשקת פלטפורמה חדשה זו מוכיחה את מחויבותנו לתעשיית הבלוקצ'יין על ידי השתתפות במאמצי הביזור", הוסיף מתיו ואשון, אחד המייסדים ואחראי על תוכנה בחברה בת".

ביטפארמס – רווח של 5 מיליון דולר במחצית הראשונה