שוק ההון    

ביקושי יתר גדולים בהנפקה של נתנאל גרופ; גייסה 83 מיליון שקל ב-1.8% צמוד מדד

ביקושים גבוהים נרשמו בהנפקת האג"ח של נתנאל גרופ. החברה מדווחת כי להנפקה שבה גייסה כ-83 מיליון שקל הוזרמו ביקושים של כ-350 מיליון שקל. בעקבות ביקושי היתר שנרשמו במהלך ההנפקה, הריבית על אגרות החוב נקבעה על 1.8% (צמוד), ביחס לריבית מקסימלית של 2.85% שהציעה החברה למשקיעים.

חברת נתנאל גרופ, העוסקת בייזום, תכנון והקמת פרויקטים למגורים, מסחר ומשרדים בישראל, השלימה בהצלחה את הנפקת סדרה י' (סדרה חדשה). במסגרת ההנפקה הגיעו במכרז המוסדי ובמכרז הציבורי ביקושים בהיקף מצטבר של כ-350 מיליון שקל, מתוכם גייסה נתנאל כ-83 מיליון שקל, בהתאם ליחס החוב לבטוחה (LTV) עליו התחייבה למחזיקי האג"ח.

סדרת אגרות החוב החדשה (סדרה י') תפרע בחמישה תשלומי קרן שווים בשיעור של 5% בין השנים  2019-2023, ותשלום אחרון בשיעור של 75% באוקטובר 2024. מח"מ הסדרה עומד על כ-5 שנים. הסדרה כוללת שעבוד ראשון לטובת המחזיקים על בניין המשרדים 'פארק תמר' ברחובות, הכולל 8 קומות מסחר וחניות בשטח של כ-6,800 מ"ר המיועדים למשרדים ותעשיות עתירות ידע.

הבניין הושכר במלואו בחוזה רב שנתי לחברת אלביט מערכות, וצפוי להניב הכנסה שנתית של כ-7.2 מיליון שקל, צמוד למדד. לאחרונה הוערך הנכס ע"י שמאי בשווי של 111 מיליון שקל. (כאן תוכלו לקרוא על הערכת השווי של הנכס).

את ההנפקה הובילה אוריון חיתום והנפקות, במסגרת קונסורציום שכלל את ברק קפיטל, מנורה חיתום רוסאריו קפיטל, ואגוז חיתום. יועץ ההנפקה – איתמר גירון.

 

ניהול תיקי השקעות בסכום של 50 אלף שקל – האם כדאי?

בנק מזרחי טפחות מגייס 700 מיליון שקל באג"ח קוקו