חדשות    פיקדונות    

הפועלים מציע פיקדון דולרי ל-15 חודשים עם מענק קבוע ומובטח

בנק הפועלים מציע פיקדון דולרי לתקופה של 15 חודשים; מענק בשיעור צבור של 0.6% (ריבית מתואמת בשיעור שנתי של 0.4797%) למפקידים החל מ-100,000 דולר

בנק הפועלים מציע פיקדון דולרי לתקופה של 15 חודשים, עם מענק קבוע ומובטח. הפיקדון ללא תחנות יציאה. הפיקדון מזכה במענק בשיעור צבור של 0.6% (ריבית מתואמת בשיעור שנתי של 0.4797%) למפקידים החל מ-100,000 דולר. המענק יקבע בהתאם לסכום ההפקדה בפועל ויחושב במונחי ריבית דריבית שנתית, המענק ישולם בתום תקופת הפיקדון. סכום מינימום להפקדה: 10,000 דולר.

תקופת ההשקעה: 15 חודשים; הפיקדון יפרע אוטומטית לחשבון המט"ח השוטף בתום התקופה. המענק מהווה את סך הריבית השנתית המתואמת בגין מלוא תקופת החיסכון. המענק מחושב במונחי ריבית דריבית שנתית, וישולם בתום תקופת החיסכון. לא תשולם ריבית כלשהי בנוסף לסכום המענק. אופן ההשקעה: הפקדה חד פעמית. מועד תשלום הקרן: בתום תקופת הפיקדון והמענק.

מדריכים בנושא פיקדונות

איך בוחרים פיקדון ?

כשבוחרים פיקדון יש לשאול ולבחון את ההיבטים הבאים – מה הסכום שאנחנו יכולים להפקיד עכשיו? האם אנחנו יכולים להפקיד סכום מדי חודש בחודש? מתי נצטרך את הכסף הזה, ומכאן – למשך כמה זמן אנחנו יכולים לחסוך? מה רמת הסיכון שאנו מוכנים לסבול, ובמילים אחרות – האם אנו מוכנים להפסיד ריאלית וכמה? האם אנו רוצים לגדר סיכון מסוים? תשלום עתידי בדולרים, תשלומי משכנתא עתידיים בהתאם לריבית משתנה? בסוף התהליך תדעו מה הפיקדון העדיף עליכם.

חשוב לציין, שהבנקים מתחרים על הכסף שלכם – הם צריכים את הכספים האלו, כי זה מנוע הצמיחה שלהם – אתם נותנים להם כסף בריבית מסוימת, ואת הכסף הזה הם נותנים לאחרים בריבית גבוהה יותר – זזו הדרך שלהם לעשות כסף מכסף. ולכן, הם נלחמים על הכספים האלו – אתם יכולים וצריכים , האמת אפילו חייבים לעשות סקר שוק קטן – לפנות למקורות המידע באינטרנט – באתר זה יש שורה ארוכה ועדכנית של פיקדונות מסוגים שונים שהבנקים מציעים; ולהתמקח עם היועצים בבנקים; הבדיקה הזו שווה לכם הרבה כסף!