פיקדונות    

בנק ירושלים מציע פיקדון ברירת ריבית לשנתיים – ריבית לפי החלופה הגבוהה בין שני מסלולים

בנק ירושלים

בנק ירושלים מציע פיקדון ברירת ריבית לשנתיים - מדובר בפיקדון שקלי המופקד בשני מסלולים בו זמנית - ריבית קבועה ומשתנה, לתקופה מוגדרת מראש

בנק ירושלים מציע פיקדון ברירת ריבית לשנתיים – הפיקדון שמאפשר להרוויח גם בתנאים של חוסר ודאות במשק. מדובר בפיקדון שקלי המופקד בשני מסלולים בו זמנית – ריבית קבועה ומשתנה, לתקופה מוגדרת מראש. בתום התקופה יחושב עבורך המסלול שצבר את הריבית הגבוהה יותר מביניהם.

בבנק ירושלים מציינים כי הפיקדון מתאים למי שמעוניין בפיקדון בריבית משתנה כדי ליהנות מעליית ריבית הפריים, אך רוצה להגן על עצמו למקרה שיופתע אם הריבית תרד. וכן למי שרוצה להבטיח לעצמו ריבית קבועה מינימלית.

הבנק הבינלאומי בפיקדונות ברירת ריבית לחצי שנה ושנה

על פי פרסום הבנק, אם ריבית הפריים תעלה, תוכל ליהנות מעליית הריבית. אם הריבית תרד, תקבל את הריבית הקבועה שהובטחה לך במועד ההפקדה. בתום תקופת הפיקדון, החישוב של הריבית יתבצע באופן אוטומטי ותשולם לך הריבית הגבוהה מבין שתי האפשרויות.

הריבית הנקובה בשני המסלולים הינה במונחים שנתיים. הריבית הקבועה המתואמת הממוצעת לתקופה הינה כ- 0.75%. הריבית המשתנה המתואמת ממוצעת לתקופה על פי ריבית הפריים נכון ליום 10.5.15 הינה כ- 0.6%.

מדריכים וכלים פיננסים:
מדריך פיקדון – כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד) – כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקים – עדכון של פיקדונות הבנקים
פיקדון מובנה – מדוע זאת אפשרות מעניינת  להשקיע את הכסף
פיקדונות מובנים – עדכון של פיקדונות מובנים
 מחשבון פיקדון – ככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה