חדשות    

בריטיש איירוויס חוגגת 100: השקיעה 6.5 מיליארד דולר במטוסים חדשים

15 מטוסים חדשים יצטרפו לצי המטוסים של החברה, ביניהם ארבעה מטוסי איירבאס 350A רחבי גוף ושני מטוסי בואינג 777 חדישים. בנוסף תוסיף החברה יעדים חדשים, שדרוגים למחלקת עסקים, רשת WiFi ועוד.

בריטיש איירוויס נחושה להוכיח שהיא אולי ותיקה, אבל לא נשארת מאחור. בין היעדים החדשים שהשיקה השנה החברה תמצאו את העיר פיטסבורג, ארה"ב, צ'ארלסטון בדרום קרוליינה ועוד.

בנוסף הצהירה  החברה על מהפך ושדרוג לכל מחלקות היוקרה, החל ממחלקת ה-World Traveler Plus , מחלקת העסקים והמחלקה הראשונה.  תצורת המושבים עוצבה מחדש בשלוש המחלקות, כל המצעים, כלי המיטה, מוצרי השינה וערכות הנוחות יעוצבו מחדש על ידי מעצבים בריטיים מובילים, וגם תפריטי המזון והמשקאות יוחלפו, בשיתוף הפעולה עם ענקית המזון Do&Co

בנוסף תציג בריטיש שיתופי פעולה חדשים לחברי מועדון הלקוחות Executive Club, ודרכים חדשות לצבירת נקודות זכות ומיילים (Avios). בנוסף, תציע החברה טרקלינים חדשים לטובת נוסעי היוקרה בשדות התעופה של סן פרנסיסקו, יוהאנסבורג, ג'נבה וגיי אף קיי.

באוויר ובדיגיטל

אתר האינטרנט של החברה עוצב מחדש בכדי להפוך את תהליך הזמנת הכרטיסים ליעיל ופשוט יותר. כמו כן, החברה הציגה תגי כבודה דיגיטליים מיוחדים, המאפשרים לטסים מלונדון לסמן את הכבודה שלהם באמצעות אפליקציה ייעודית המסתנכרנת עם מערכות החברה, וכך לעקוב אחרי המזוודות בכל רגע.

בעקבות ההצלחה של הפיילוט בשדה התעופה הית'רו שבלונדון, בריטיש איירווייס הודיעה כי תפרוש אמצעי זיהוי ביומטריים בשדות תעופה מרכזיים נוספים ברחבי העולם: גטוויק, גיי אף קיי, אורלנדו, לוס אנג'לס, מיאמי ועוד. החברה תצטייד גם ברכבי פושבאק (דוחפים) בלתי מאוישים, נשלטים מרחוק וידידותיים לסביבה, אשר יקצרו את זמני הסבב של המטוסים ויפחיתו איחורים בכ-70%. חידוש נוסף שתציע החברה יהיה הזמנת חדרים במלונות דרך אפליקציה ייעודית עבור נוסעים שפספסו את טיסתם.