שוק ההון    

גמידה סל הגישה טיוטת תשקיף ל-SEC; תגייס כ-60 מיליון דולר לפי שווי של כ-300 מיליון דולר

ד"ר ג'וליאן אדמס, מנכ"ל גמידה סל צילום: יח"צ

גמידה סל הגישה טיוטת תשקיף פומבית לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) לקראת ביצוע הנפקה ראשונה לציבור – IPO, בארה"ב וביקשה לרישום מניותיה למסחר בבורסת Nasdaq. טיוטת התשקיף כוללת את תנאי ההנפקה על בסיסה תתחיל בהליך road show למשקיעים בארה"ב.

על פי טיוטת התשקיף, גמידה סל צפויה לגייס כ- 50 עד 60 מיליון דולר תמורת הקצאה של כ- 3.6 מיליון מניות במחיר של 13 עד 15 דולר למניה. עוד צוין בטיוטת התשקיף, כי בעלי המניות הקיימים של גמידה סל, כולל Novartis, הביעו אינדיקציה על כוונתם להשתתף בהנפקה בהיקף של כ- 30 מיליון דולר. תנאי ההנפקה האמורים לעיל משקפים לגמידה סל שווי לאחר ההנפקה של כ- 280 עד כ- 340 מיליון דולר.

מכלל ביוטכנולוגיה נמסר כי  התנאים הסופיים של ההנפקה הם אלה שיפורסמו בתשקיף הסופי שיפורסם לאחר הליך ה- road show.

ביולי קיבלה תרופת הדגל של גמידה – NICORD – מעמד של תרופת יתום לטיפול בהשתלת מח עצם זאתלאחר שהתרופה קיבלה מעמד תרופת יתום לטיפול בסוגים של סרטן דם בשנת 2015.

חתמי ההנפקה של גמידה  הם BMO Capital Markets ו-RBC Capital Markets. החתמים המשניים הם נידהם ואופנהיימר. בעלי המניות העיקריים בגמידה הם נוברטיס (21%) כלל תעשיות ביוטכנולוגיה (18.6%) ואלביט מדיקל (18%). מחזיקות נוספות – שביט קפיטל כ-13%, קרן IHCV, 11.3%, קרן סמארטמיקס כ-10%.

גמידה סל, מנוהלת על-ידי ד"ר ג'וליאן אדמס. החברה מפתחת מוצרים מבוססי תאי גזע לטיפול במחלת הסרטן. והמוצר הראשון שלה, NiCord, מיועד לטיפול בסרטן הדם. המוצר עבר בהצלחה את שלב I/II של הניסויים הקליניים –  נמצא כי הוא משפר את מהירות קליטת השתל בחולים שעברו תהליך של הרס מערכת החיסון ושיקומה מחדש באמצעות השתלת דם טבורי. בניסוי, שכלל 36 חולים, נקלט השתל תוך 21 ימים בממוצע, כחצי מן הזמן הממוצע לקליטת שתל מדם טבורי המוכר בספרות המקצועית. גמידה סל כבר נמצאת במהלך ניסוי שלב III במוצר, ומצפה לתוצאות ב-2019.

גמידה סל הגישה תשקיף – מתכוונת לגייס 70 מיליון לפי שווי של 300 מיליון דולר