מדריכי כרטיסי אשראי    

דיינרס מקומי – Cal

דיינרס מקומי

כרטיס דיינרס מקומי של Cal הוא כרטיס בו תוכלו, מטבע הדברים, להשתמש רק בישראל. הכרטיס מאפשר לבצע עסקאות (כולל הוראות קבע) ולמשוך מזומנים עם מסגרת שימוש רחבה יחסית, של עד 50,000 ש"ח, לצד בחירה בין כמה תוכניות אשראי. התקרה המקסימלית של משיכת מזומן באמצעות הכרטיס היא 1,000 שקלים, כאשר הוא לא מאפשר משיכה של מזומנים במכשירי כספומט בחו"ל. סעיפים פיננסיים אחרים שנוגעים לכרטיס הם חיוב של 30 ש"ח עבור טיפול בהכחשה לא מוצדקת של עסקה, פירעון מוקדם או מיידי של עסקאות או הנפקה רגילה של כרטיס חלופי (על הנפקת כרטיס חלופי תצטרכו לשלם עשרה שקלים נוספים).

דמי הכרטיס (הכוללים את דמי החבר, העמלה עבור הגבלת האחריות ועמלות אחרות) הם בסכום חודשי של כ-12.90 ועד 19.80 שקלים. על שימוש בכרטיס בסכום חודשי של 1,750 ש"ח התעריף מופחת ועומד על 9.9 ש"ח, כשמחזור שימוש של 5,000 ש"ח יעניק פטור מלא מדמי השימוש בכרטיס בחודש הנתון. המחירים וההטבות עשויים להשתנות מפעם לפעם, ולכן חשוב שתבררו אותם דרך חברת כאל.

מחזיקי הכרטיס יכולים לבחור לחייב את הכרטיס שלהם ב-2 או ב-15 לכל חודש, כאשר מועד החיוב ניתן לשינוי מדי רבעון דרך אתר האינטרנט של קאל או המענה הקולי.

ההטבות שמקבלים מחזיקי כרטיס דיינרס מקומי

רשימת ההטבות של הכרטיס מתמקדת מטבע הדברים בהטבות בגבולותיה של מדינת ישראל, והיא כוללת את ההטבות השונות הניתנות במסגרת Diners Club. בין ההטבות האלה תמצאו הנחות קבועות בבתי עסק, 1+1 על אטרקציות, פעילויות והצגות ילדים, הטבת 1+1 בבתי הקולנוע של סינמה סיטי, יס פלאנט ורב חן (בקופות בלבד ובכפוף לשימוש מינימלי בכרטיס של 1,500 ש"ח בחודש הקודם למימושה של ההטבה) עוד.

הטסים לחו"ל יכולים לקבל באמצעות כרטיס דיינרס מקומי של Cal ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום, דרך חברת הראל. הביטוח מיועד לנוסעים עד גיל 75 וכולל מספר סעיפים חשובים: הוצאות אשפוז עד לסכום של 1,600 דולר ליום ולסך של 335,000 דולר, הוצאות שכר מנתח של עד 15,000 דולר, כיסוי מלא על הטסות רפואיות לישראל, פיצוי עד לסכום של 800 דולר במקרה של ביטול או קיצור נסיעה, כיסוי בסיסי לכבודה עד לגובה של 800 דולר, כיסוי מקסימלי של 50,000 דולר לחבות כלפי צד שלישי ועוד. ההשתתפות העצמית בפוליסה עומדת על 100 דולר.

מידע נוסף על הכרטיס תמצאו באתר Cal.