פיקדונות מובנים    

הבינלאומי בפיקדון מובנה על המניות בארה"ב

הבנק הבינלאומי משיק פיקדון מובנה (סטרקצ'ר) לתקופה של 25 חודשים על מדדי המניות המובילים בוול-סטריט. הקרן הנומינלית מובטחת, ולמשקיע עשוי להיות אפסייד (מענק) במידה והמדדים יעלו. המענק מותנה בעלייה ממוצעת (ממוצע תצפיות רבעוניות) של סל מדדי מניות בארצות הברית. המענק יהיה צמוד לשער הדולר היציג בתקופת חישוב המענק.
תנאי המענק המותנה: במידה ושיעור שינוי הסל ( בהתאם לחישוב שיפורט בהמשך) הינו חיובי (גבוה מאפס) – הלקוח מזוכה במענק בשיעור של 70% משיעור שינוי הסל; במידה ושיעור שינוי הסל הינו שלילי (נמוך מאפס) – ייפרע הפיקדון בתום 25 חודשים ללא מענק. יש לציין שהפיקדון מופקד ל- 25 חודשים ואילו המענק מחושב על פני 24 חודשים.
פרטים נוספים על הסטרקצ'ר – תאריך תחילת הפיקדון: יום הפקדת הפיקדון; פירעון הפיקדון: 25 חודשים ממועד ההפקדה, ללא אפשרות לפירעון מוקדם. מטבע הפיקדון: שקלים; סכומי הפקדה: מינימום 10,000 שקל ומקסימום 500,000 שקל (לסכום גבוה יותר יש לקבל אישור).
נכס הבסיס: שלושה מדדי מניות מובילים (במשקל של שליש לכל אחד – S&P 500;Dow Jones ; (NASDAQ . שער הבסיס / שער היסודי: שער הסגירה של כל מדד המרכיב את הסל ביום 25.04.12; מועדי מדידה: נקבעו 8 מועדי מדידה בתדירות רבעונית לכל אחד משלושת המדדים, החל מהתאריך 25.07.12 ועד התאריך 25.04.14; השער הקובע לכל מדד :יחושב ממוצע חשבוני של שערי הסגירה, בגין כל מועדי המדידה (כלומר, המנה המתקבלת מחלוקת סכום שערי הסגירה ב- 8); שיעור שינוי המדד: לכל מדד בנפרד יחושב שיעור השינוי בין השער הקובע לבין השער היסודי. שיעור שינוי הסל: ממוצע חשבוני של כל שיעורי שינויי המדדים. כלומר, המנה המתקבלת מחלוקת סכום שיעורי השינוי של המדדים בסל ב- 3.
הצמדת המענק: המענק יהיה צמוד לשער היציג של הדולר. אי לכך, במידה ושער הדולר ביום 25.04.14 יהא גבוה משער הדולר ביום 25.04.12 , סכום המענק יגדל בהתאם. במידה ושער הדולר ביום 25.04.14 יהא נמוך משער הדולר ביום 25.04.12 סכום המענק יפחת בהתאם.

מדריך פיקדון כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד)כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקיםעדכון של פיקדונות הבנקים
פיקדון מובנהמדוע זאת אפשרות מעניינת  להשקיע את הכסף
פיקדונות מובניםעדכון של פיקדונות מובנים
 מחשבון פיקדוןככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה