חדשות    

42% מרוכשי הדירות בפרויקט קריניצי החדשה – מגיעים מהשכונות הסמוכות ברמת גן

מבדיקה של החברות אשדר, אזורים וצמח המרמן, הבונות את פרויקט קרניצי החדשה, עולה כי במקום השני והשלישי מתמקמות גבעתיים וקריית אונו (11% כל אחת), מתל אביב הגיעו 8.9% מהרוכשים וכ-4.4% הגיעו מחולון

הציפייה לפרויקט שכונת קרניצי החדשה במשך שנים נותנת את אותותיה והביקושים גבוהים. מבדיקה של החברות אשדר, אזורים וצמח המרמן, הבונות את פרויקט קרניצי החדשה, עולה כי 42% מרוכשי הדירות בפרויקט הגיעו מהשכונות הסמוכות בתוך רמת גן.

החברות מדווחות כי במקום השני והשלישי מתמקמות גבעתיים וקריית אונו (11% כל אחת), מתל אביב הגיעו 8.9% מהרוכשים וכ-4.4% הגיעו מחולון. גם תושבים מרעות, קריית אתא, סביון וראשון לציון רכשו דירות בפרויקט.

רחלי בריזל, סמנכ"ל השיווק בחברת אשדר, הבונה את פרויקט קרניצי החדשה יחד עם אזורים וצמח המרמן, ציינה כי "תושבי רמת גן והסביבה, שמכירים היטב את התוכניות של השכונה, המתינו שנים עד שהבעיות הבירוקרטיות ייפתרו. כעת, כשהם רואים את התממשותן של התוכניות הם נוהרים למשרדי המכירות. רובם המכריע של הרוכשים הם משפרי דיור שערך הדירות שלהם זינק בשנים האחרונות במאות אחוזים. מדובר בפלח אוכלוסייה שמחפש לשדרג את מקום מגוריו והוא מוכן לשלם על כך בכדי לממש את החלום".

סך כל היקף השטחים הציבוריים הפתוחים בקריניצי החדשה עומד על 44.7 דונם – הרבה מעבר לכל המלצה רשמית. השטחים הפתוחים בכניסות לשכונה מתוכננים כמקומות מוצלים מתוך מחשבה תכנונית השמה לדגש את צרכיהם של הולכי הרגל ורוכבי האופניים ומכירה בחשיבותו של מרחב ציבורי מוצל. זאת, בנוסף לכך שהשטחים הירוקים מנותקים לגמרי מכבישי השכונה ובכך מהווים מתחם ירוק ובטוח לילדים".

שכונת קריניצי החדשה ניצבת על שטח של כ-235 דונם ועתידה לכלול כ-1,000 יחידות דיור ב-5 מגדלי יוקרה, בבניה נמוכה של יחידות גן-גג ובצמודי קרקע. חלקן של החברות אשדר, צמח המרמן ואזורים בשכונה הוא 407 יחידות דיור כולל החלק של בעלי הקרקע.

עוד מוקמים בשכונה מרכז מסחרי חדש, פארק רחב ידיים בן 35 דונם, שטחים למבני ציבור, לגני ילדים ולמוזיאון. השכונה עצמה ומבניה נבנים כ"מרחב ירוק" הכולל פתרונות אקולוגיים וסביבתיים, לשם צמצום הפגיעה בסביבה, בהתאם לתקן הישראלי 5281 לבניה ירוקה. בסמוך לשכונה מתוכננות 2 תחנות בקו הסגול של הרכבת הקלה העתידית בגוש דן, שתתן מענה תחבורתי נוסף לתושבים ותקשר את השכונה לערים השכנות.