חדשות    שוק ההון    

המניות שנהנות מעליית הדולר

הדולר עולה לעומת המטבעות האחרים בעולם, ויש חברות שנהנות מזה.  ארי וואלד, האסטרטג הטכני באופנהיימר, מתייחס  להתחזקות הדולר האמריקאי (DXY). אינדקס הדולר הזה  פרץ לאחרונה מעל 95 נקודות, רמת ההתנגדות של 12 החודשים האחרונים. כעת, רואה ארי וואלד את הרמה של 98 נקודות בתור קו ההתנגדות הבא למדד הדולר DXY ובכך מחזיק בדעתו החיובית בנוגע לשוק המניות האמריקאי על פני שוקי המניות בשאר העולם. וואלד ממשיך לציין את חולשת המניות הזרות בתור גורם סיכון המעיק על ביצועי מדד S&P500 הרחב.

 האפיק המועדף מבחינת ההשקעות בשוק המניות האמריקאי להערכת וואלד הוא חברות צמיחה קטנות, שנוטות להציג ביצועי יתר בתקופת השתטחות עקום התשואות, המלווה בהתחזקות הדולר האמריקאי וביצועי יתר של שוק המניות האמריקאי על פני אפיקי השקעה גלובאליים. בהקשר זה, מציין ארי וולאד את קרן הסל Invesco DWA SmallCap Momentum ETF (סימול: DWAS) המעניקה חשיפה לחברות Small-Cap בעלות מומנטום חזק. הקרן DWAS מיישמת מתודולוגיה ייחודית של מעקב אחר גורמי מומנטום תוך בחירה ממדד הנאסד״ק הרחב, ומחזיקה 200 מניות של חברות קטנות בעלות דירוג מומנטום הגבוה ביותר.

 בנוסף, מציין וואלד מספר מניות מומלצות באופנהיימר בעלות מומנטום חזק, כולל חברת Churchill Downs (סימול: CHDN) ו-Enova International (סימול:ENVA). ברמת הסקטורים, ממליץ האסטרטג של אופנהיימר על חשיפה לסקטור התעשייה הכבדה (Capital Goods), עם דגש על החברות הקטנות, כגון חברתGraco (סימול: GGG) ו-IDEX (סימול: IEX).

שער הדולר – לאן?

מדריך קרנות סל