חדשות    

ה-ICO של SRT – אפשרות להיכנס לשוק זיקוק הנפט העולמי

Smart Refinery Technologies Group מפתחת פתרונות טכנולוגיים חדשניים לייצור דלקים באמצעות פיתוח טכנולוגיית זיקוק נפט ייחודית, יוצרת את פלטפורמת הבלוקצ'יין הראשונה בעולם לתעשיית זיקוק הנפט. Smart Refinery Technologies, היא פלטפורמה התומכת בכל התהליכים בעסק החל מהייצור ועד למכירת הדלק ללקוח: ניהול ייצור ידידותי לסביבה של דלק מדרגה EURO-5 המבוסס על מודולי ייצור של קבוצת SRT. התשלום במסחר המבוזר נעשה באמצעות תשלומים מבוססי חוזים חכמים. בעלי הטוקן של SRT יוכלו לשלם על דלק באמצעות כסף קריפטוגרפי – כרטיסי תשלום המבוססים על ארנק קריפטוגרפי יתנו את האפשרות לשלם בתחנות דלק במטבע קריפטוגרפי.

הטוקן מהווה סטנדרט לתשלום עמלות מסחר, זכויות ותשלומים עבור עסקאות בתוך הרשת. תקן ה-ERC-20 לטוקן מאפשר שימוש בתשתית קיימת של רשת האית'יריום לאיפסון של טוקנים וביצוע עסקאות. מספר הטוקנים המונפקים של SRT מוגבל ל-100 מיליון טוקנים.

כל מי שקונה טוקן של SRT הופך להיות בעצם שותף בחברה שפיתחה מתקני זיקוק נפט. SRT מתכוונת להתחיל לשווק את המתקנים שלה מיד לאחר סיום ה-ICO ולהקים מתקן זיקוק אחד או שניים כבר בשנת 2018. ב-2019 מתכוונת SRT להקים בתי זיקוק נוספים בארה"ב, קזחסטן, עירק, ובנגלדש. ב-2020 מתכוונת החברה כבר להקים רת שלמה של מתקני זיקוק קטנים עד בינויים בארה"ב, קנדה, מכסיקו, סין, הודו, אינדונזיה, סוריה ,לוב, אלג'יריה, ניגריה ואנגולה.

ב-ICO הנוכחי מתכוונת החברה למכור 10 מיליון טוקנים ובסה"כ ביחד עם ה-ICO הבאים היא מתכוונת למכור 62 מיליון טוקנים. כשבכל ICO הערך של הטוקן אמור להיות גבוה יותר כשב-2020 אמור, לפי הערכת החברה, להגיע מחיר הטוקן ל-10$.

למשקיעים קטנים זוהי אפשרות בחברה בעלת טכנולוגיה ייחודית בתחום זיקוק הנפט אשר מפחיתה את העלויות של הזיקוק והפחתה של העליות יכולה להניב רווחים בתחום הזה.