מדריכי כרטיסי אשראי    

ויזה זהב – Cal

כרטיס ויזה זהב, מבית כאל, הוא כרטיס אשראי בינלאומי באמצעותו תוכלו לבצע רכישות ולמשוך מזומנים בארץ ובעולם. עם זאת, בחו"ל לא תוכלו להשתמש בו בבתי עסק בתחומי דלק, תיירות, מלונאות, השכרת רכב, חלפנות והעברת כספים, הימורים ועוד. כן אפשר לבצע באמצעות הוראת קבע עבור החשבונות השונים, למשל תשלומי חשמל, טלפון, ארנונה, כבלים/לווין וכן הלאה.

הכרטיס מגיע עם דמי חבר בגובה של 14.9 שקלים לחודש, נכון לנקודת הזמן הנוכחית, אבל בהתאם לשימוש בכרטיס בחודש נתון אפשר לקבל הנחה או פטור לחודש הבא. במחזור של 1,750 ש"ח תשלמו 9.9 ש"ח על הכרטיס, כאשר מחזור של 5,000 ש"ח יאפשר פטור מלא מדמי הכרטיס בחודש העוקב. מחירי העמלות והתנאים עשויים להשתנות מפעם לפעם, ולכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק אחת למספר חודשים את מחירון העמלות של חברת כאל (לפרטים – ראו כאן).

כרטיס ויזה זהב של כאל מאפשר משיכת מזומן בתקרה של 1,000 ש"ח. על משיכת מט"ח מכספומט משלמים מחזיקי הכרטיס עמלה בגובה של 3.85% מגובה הסכום, כשהעמלה של המרת מט"ח היא 2.50% מביצוע העסקה, לצד השער היציג של מטבע החוץ הרלוונטי. המשתמשים בכרטיס יכולים לבחור בין שלושה מועדי חיוב חודשיים: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש או ה-15 לחודש.

ההטבות הניתנות במסגרת הכרטיס

כרטיס ויזה זהב של Cal מקנה למי שמחזיק בו מספר הטבות, חלקן כלליות למותג וחלקן ספציפיות לכרטיס. רשימת ההטבות ללקוחות כאל כוללת 1+1 על אטרקציות, מבצעים והצגות ילדים, מבצעים והנחות על מזון, בילוי, פנאי, ביגוד ועוד, הנחות קבועות בבתי עסק ובמקומות בילוי במעמד החיוב, הטבות בבתי עסק בנתב"ג (למשל כניסה מוזלת לטרקלין דן, ארוחה קלה+בשתייה בבתי קפה או ספר במתנה של סטימצקי) והטבות אחרות, שחלקן ספציפיות להסדר של מקום העבודה של בעל הכרטיס עם חברת כאל. הכרטיס מאפשר הטבות בשלבי תכנון הטיסה לחו"ל והביקור ביעד: חופשות, מלונות, השכרת רכב, אטרקציות וכן הלאה.

מחזיקי הכרטיס זכאים לקבל ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום, כולל ביטוח מטען. הביטוח ניתן על ידי הראל חברה לביטוח בע"מ, כשכדי להשתמש בו יש ליצור קשר עם החברה ולהפעיל את הביטוח טרם הנסיעה. את הביטוח יכולים לנצל רק לקוחות שגילם נמוך מ-75.

הטסים לחו"ל זכאים לקבל המרה של הרכישות שלהם לנקודות טיסה בתוכנית הנוסע המתמיד של אל על, על פי החישוב הבא: כל 1,500 ש"ח של רכישות בכרטיס מדי חודש מקנות נקודת טיסה אחת.

פרטים נוספים על הכרטיס באתר כאל.