ביטוח    

חברת PassportCard תספק ביטוח באמצעות וואטסאפ

יואל אמיר. צילום: יוסי צבקר

מעודכן ל-02/2019

חברת כרטיס ביטוח הנסיעות תספק שירות בוואטסאפ, בפייסבוק ובפלטפורמות אחרות 24 שעות, כדי שבכל שעה תוכלו להטעין כסף במזומן או

לקבל שירות רפואי

 

באמצעות השירות החדש מחזיקי כרטיס ביטוח הנסיעות לחו"ל PassportCard, וכרטיס הביטוח הרפואי DavidCard, יוכלו לתקשר עם נציג שירות בבפייסבוק, בפלטפורמת Pocket , וכעת גם באמצעות מסרון וואטסאפ שיאפשר מענה מהיר בקבלת השירות.  כמו כן, תתאפשר טעינת כרטיסי המבוטחים בכסף בקרות מקרי ביטוח, גם באמצעות וואטסאפ.

 

זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת BumpYard שפיתחה כלי המאפשר התממשקות פלטפורמות תקשורת מרובות (בהן פייסבוק, מסנג'ר, צ'אטים וכדומה) לערוץ אחד המקשר את הלקוח עם מוקד השירות.

 

PassportCard זו החברה הראשונה שמשתתפת בפיילוט באמצעות ההתממשקות ליישומון Wh. כך יוכלו  נציגי השירות של  PassportCard  ו-DavidShield לטפל במקביל בפניות מרובות של לקוחות בזמן הקצר ביותר ובמספר הערוצים הגדול ביותר, דבר וזהו צעד ראשוני במוקדים הפעילים 24 שעות.

 

 PassportCard ו- DavidShield מוסרים שמטרתם לתת מענה איכותי, זמין ונטול בירוקרטיה.  במהלך 2018 השיקהPassportCard את Pocket, פלטפורמה אוטונומית ואינטגרטיבית, המאפשרת הטענה עצמית של כרטיס ה- PassportCard בכסף מכל מקום בעולם. באמצעות ה- Pocket, יכול המבוטח  למעשה להטעין לעצמו את הכרטיס  בכסף בעת שנקלע לאירוע חירום רפואי בחו"ל ולשלם באמצעותו או במקרה של עיכוב בהגעת הכבודה, למשוך מזומן במקום, ללא צורך בפנייה למוקד שירות הלקוחות. עשרות אלפי ישראלים משתמשים כיום ב-Pocket. 

, ה- Pocket כוללת גם מערכת להתייעצות טלפונית עם רופא מומחה מכל מקום בעולם, מערכת צ'אט עם נציג שירות של   PassportCardכל ה, קישור לשירות לאיתור מרפאות ובתי מרקחת קרובים ועוד.

 

לפי יואל אמיר, מנכ"ל PassportCard ו- DavidShield: "מתחילת דרכן של החברות, תפיסת השירות שלנו הייתה זמינות מירבית ללקוחותינו במקום ובזמן שנוח עבורם – בין אם זה בשירות הטלפוני הרצוף והמתקדם שלנו או באמצעים הדיגיטליים. היום הצלחנו להסיר חסם טכני נוסף ולהיות הגוף הביטוחי הראשון בישראל שמציע שירות רב ערוצי ב- WhatsApp– אמצעי נוסף שבאמצעותו נמשיך לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ולהעצים את חווית הלקוח".

 

               
PassportCard החלה את דרכה כמיזם במסגרת קבוצת DavidShield ב-2012, והפכה במהרה לחברה המובילה בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל בישראל, ולה יותר ממיליון ממחזיקי כרטיסPassportCard ביטוח הנסיעות שמציעה החברה הוא היחיד המשלם למבוטח את החזר ההוצאות הרפואיות ובמקרה של עיכוב בכבודה במקום ובזמן אמת בקרות אירוע הביטוח באמצעות כרטיס ייעודי נטען.

קבוצת DavidShield הוקמה בשנת 1998 במטרה להעניק לישראלים השוהים בחו"ל את הביטוח הרפואי המקיף ביותר. הקבוצה מובילה את הדרך בענף ביטוחי הבריאות לישראלים שהעתיקו את חייהם לחו"ל ופועלת כיום ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם עם משרדים באירופה ובאוסטרליה. הביטוח מעניק כיסוי ביטוחי מקיף בחו"ל המותאם ליחידים ולמשפחות וניתן באמצעות כרטיס נטען ונוח לשימוש מיידי בעת הצורך.

מה זה פספורט קארד

פספורט קארד הוא כרטיס ביטוח. רוכשים פוליסת ביטוח, והכרטיס יחכה לכם בנתב"ג

מתקשרים  אל החברה וזו טוענת את הכרטיס במקום,
כדי שתוכלו לשלם לרופא או לקנות מה שצריך עד
שיגיעו המזוודות. עם כרטיס PassportCard לא תחויבו בדמי השתתפות עצמית, בכל שירות רפואי שתקבלו בחו"ל.

PassportCard מאפשר  לטייל בחו"ל, בלי מגבלות גיל או מצב רפואי. ל וניתן ביטוח בכל מצב בהתאם לפוליסה

 הכרטיס נטען בכסף מזומן. ואפשר למשוך כסף בכל כספומט ולהמשיך בחופשה.

ביטוח נסיעות לחול – ככה תדעו איך לבחור