שוק ההון    

חילן – רווח של 17.5 מיליון שקל ברבעון השני

חילן המספקת שירותי מחשוב (לרבות לשכת שכר) הרוויחה ברבעון השני של השנה 17.5 מיליון שקל, לעומת 14.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות עלו ל-305 מיליון שקל לעומת 292 מיליון שקל ברבעון המקביל.

בחצי השנה הראשונה הסתכמו ההכנסות ב-606 מיליון שקל בהשוואה ל-577 מיליון שקל כשבמקביל הרווח עלה ל-40 מיליון שקל בהשוואה ל-32.2 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד.

הנהלת החברה מסבירה את הגידול בפעילות בהרחבת נציגויות התוכנה אותם משווקת החברה, הפעלת שירותי תפעול פנסיוני, והתרחבות בשאר הפעילויות העסקיות שקוזזה באופן חלקי מהקיטון שחל במגזר תשתיות מחשוב.

תחום הפעילות הרווחי ביותר בקבוצה הוא שירותי שכר, נוכחות ומשאבי אנוש. התחום הזה ייצר במחצית הראשונה של השנה רווח תפעולי של 34 מיליון שקל (מתוך רווח תפעולי כולל של 59 מיליון שקל), בהשוואה לרווח תפעולי של 29.7 מיליון שקל במחצית המקבילה (מתוך רווח תפעולי כולל של 46.5 מיליון שקל). ההכנסות בתחום זה הסתכמו במחצית ב-111 מיליון שקל (מתוך הכנסות של 606 מיליון שקל) לעומת כ-102 מיליון שקל במחצית המקבילה (מתוך 577 מיליון שקל). המשמעות היא פשוטה – למרות שהתחום מבחינת הכנסות קטן יחסית, הרי שהרווח והרווחיות שלו גבוהים מאוד (בדומה אגב, לחברת מלם-תים שפועלת באותם התחומים וגם אצלה תחום השכר, משאבי אנוש הוא הרווחי ביותר).

חילן – תוצאות רבעון ראשון