חדשות    

חניה במרכז ת"א ב-135 אלף שקל – הייתכן?

חניה

חניה במרכז ת"א – כמה זה עולה? תוכלו לקרוא כאן במדריך שלנו (כמה עולה חניה צמודה), אבל הייתכן שהמחיר ירד? מהדוחות הכספיים שך קבוצת חג'ג' עולה שהמחיר נמוך לכאורה (והכל יחסי) ועומד על 135 אלף שקל.

המחיר הזה נראה קצת מנותק למחירי החניות שהויעו ביד 2 ובמקומות אחרים, זה ננראה מחיר נמוך במיוחד לחניה ברחוב הארבעה בת"א – אבל ככה עולה מהדוחות הכספיים של קבוצת חג'ג'. על פי הערכת שווי שביצע מעריך שווי חיצוני ולא תלוי לפרויקט הארבעה מחיר חניה עלה מ-110 אלף שקל ל-135 אלף שקל – "…כמו כן בוצע עדכון בשווי החניות של החניון הציבורי מ-110 אלף שקל לחניה ל-135 אלף שקל לחניה על בסיס עסקאות אחרונות למקומות חניה ובעקבות סיום עבודות הבניה וקבלת אישור אכלוס (טופס 4 )ופתיחתו לקהל הרחב. עוד יצוין כי בהערכת השווי ליום 30 ביוני הוערכו סך של 268 חניות ואילו בהערכת שווי קודמות הוערכו 297 חניות, וזאת בעקבות מכירת חלק מהחניות שהוערכו בהערכת השווי הקודמת".

לא ברור  מהדוחות היכן בדיוק החניות האלו, אם כי ברור שהם חלק מפרויקט מגדלים של חג'ג' ברחוב הארבעה, ומדובר באזור בעייתי מבחינת חניה, ולכן, על פניו המחיר נראה נמוך. כאן, תוכלו לראות את המדריך – כמה עולה חניה בת"א, וזה גבוה מהמספרים המפורטים כאן. אז אולי חלק מההסבר הוא המע"מ, אולי זה עניין של מיקום, ואולי זה גם קשור להערכת השווי שלוקחת בחשבון סיכונים בשטח ועדיין לא מבטאת את המחיר הריאלי. נמשיך לעקוב.