חדשות    

חנן מור: הרווח הסתכם -9 מיליון שקל

נערכת לאיכלוס כ-300 יח"ד בשנה הקרובה; מתחילת 2015 מכרה החברה כ-56 דירות בפרויקטים השונים

קבוצת חנן מור מסכמת את שנת 2014 עם רווח נקי של כ-9 מיליון שקל. זאת, בהמשך לרווח נקי של כ-12 מיליון שקל בשנת 2013. מחזור ההכנסות של החברה הסתכם ב-280 מיליון שקל – והוא משקף 211 מסירות של יחידות דיור בשנה החולפת.

הרווח הגולמי הסתכם במהלך השנה החולפת בכ-36 מיליון שקל ואילו הרווח התפעולי עמד על כ-22 מיליון שקל. במהלך השנה החולפת מכרה החברה בפרויקטים השונים ברחבי הארץ כ-170 יחידות דיור חדשות בהיקף כספי כולל של 199 מיליון שקל.

במקביל, הודיעה החברה על חלוקת דיווידנד בהיקף של כמיליון שקל (כ-7.8 אגורות למניה). החלוקה תתבצע בהתאם למדיניות חלוקת הדיווידנד עליה הכריזה החברה אשתקד, במסגרתה תחלק החברה עד 25% מרווחיה לבעלי המניות.

"השנה החולפת הייתה שנה מאתגרת" אמר חנן מור, יו"ר הקבוצה, "במהלך השנה נאלצנו להתמודד עם אתגרי חוק מע"מ 0 שהוביל להקפאת לא מעט עסקאות, וכן עם השלכות מבצע צוק איתן. יחד עם זאת, אנו רואים גידול חד מאוד במכירות במהלך החודשים האחרונים. מתחילת 2015 כבר מכרנו 56 דירות חדשות, וההתעניינות בפרויקטים שלנו גדולה מאוד.

במהלך השנה החולפת ביצעה החברה מהלך אסטרטגי של כניסה לתחום הנדל"ן המניב, בדגש על נכסי מסחר עירוניים. החברה מחזיקה בשני פרויקטים להקמת מרכזיים מסחריים גדולים בעיר חריש, בנוסף לעשרות חנויות הנמצאות בבעלותה בשדרה הראשית של העיר. כן נרכשה לאחרונה קרקע להקמת פרויקט למגורים ומסחר בעיר אריאל. "המהלך הזה בהחלט מוכיח את עצמו, בנינו לעצמנו תשתיות חזקות במיוחד שיאפשרו את צמיחת החברה בשנים הקרובות" אמר מור.

עוד הוסיף מור, " שנת 2015 צפויה להיות שנת שיא מבחינת החברה בכל הקשור לאיכלוסים. אנו צפויים למסור השנה למעלה מ-300 דירות חדשות לדיירים, מה שצפוי להוביל להכנסות שיא בדו"חות הכספיים".

את 2014 סיימה החברה עם יתרות מזומנים (לא כולל מזומנים בחשבונות הליווי) בהיקף של כ-40 מיליון שקל. "אנו ממשיכים ליהנות מאיתנות פיננסית. השלמנו לאחרונה פירעון מוקדם וסופי של אג"ח מסדרה ג' – וזוהי הפעם השלישית ברציפות שבה אנו פורעים את אגרות החוב שלנו לפני הזמן. יתרות המזומנים שלנו מאפשרות לנו לנצל הזדמנויות שונות בשוק" סיכם מור.