מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס אשראי לשוטרים – האם כדאי?

כרטיס אשראי חדש לשוטרים. לכולם יש כרטיס אשראי ייעודי – לרואה חשבון, לעורכי דין, לחברים במועדון חבר (למידע על הכרטיס) , לחברים במועדון הגדול מכולם – ההסתגרות (ביחד בשבילך). עכשיו יש גם לשוטרים.

לאומי קארד תנפיק כרטיס מועדון חוץ בנקאי לחברי ארגון קרנות השוטרים. מדובר במועדון גדול – חברים בו למעלה מ-75 אלף איש והוא מייצג את כל השוטרים, לרבות התנדבים והגמלאים. לא מדובר רק על שוטרים במשטרת ישראל – אלא לכל תפקידי השיטור – גם העובדים והגמלאים בשירות בתי הסוהר, המשרד לביטחון פנים, משמר הכנסת, לוחמי מג"ב וגופים נוספים, יהיו תחת ההגדרה ויזכו לכרטיס האשראי החדש. למה יזכו? כי לפחות בשנים הראשונות התועלת עולה על העלות, אם כי, עודף של כרטיסים יוצר בלבול ומעמסה, ולא תמיד באמת מנצלים את הכרטיס.

אז האמת היא שבמבט ראשון זה נראה יתרון וזכות, אבל לאורך זמן – ממש לא בטוח.

זו הפעם הראשונה שהמועדון, שנוסד לפני כ-50 שנה, מתקשר עם חברת כרטיסי אשראי להנפקת כרטיס חוץ בנקאי. מחזיקי הכרטיס החדש יקבלו עשרות הטבות שונות ובהן פטור מדמי כרטיס, מתנת הצטרפות בשווי 300 שקל, אחוזי הנחה נוספים על הקיימים בעשרות רשתות בפריסה ארצית, הלוואות בתנאים מועדפים ועוד.

ההסכם בין החברות הינו לעשר שנים עם אופציה להארכה של חמש שנים נוספות. לטענת לאומי קארד, מדובר בפוטנציאל של עד 150 אלף כרטיסים, לעמיתי המועדון ובני משפחותיהם

כרטיס אשראי – כל מה שצריך לדעת

כרטיסי אשראי נטענים – מדריך