מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס אשראי משקארד – ישראכרט

כרטיס משקארד מבית ישראכרט מיועד לחברי קיבוצים ומושבים בישראל, כאשר לדברי ישראכרט זהו המועדון היחידי בישראל המיועד לאוכלוסיה זו. הכרטיס מגיע באחת מארבע גרסאות, בכל אחת מהן התנאים ואופי השימוש נוטה להיות כמובן שונה. כרטיס ישראכרט משקארד מיועד לשימוש בישראל בלבד, בעוד שכרטיסי מאסטרקארד משקארד וגולד מאסטרקארד שקארד מתאימים לביצוע עסקאות בארץ ובחו"ל (כאשר עסקאות במטבע חוץ מחויבות באופן מיידי). הכרטיס הרביעי הוא פלטינה משקארד, בו ניתן להשתמש בישראל ומחוצה לה – החיוב על עסקאות מט"ח נעשה במועד החיוב של הכרטיס.

מחזיקי הכרטיס מקבלים פטור מתשלום דמי המנוי החודשיים למשך שנה, כאשר לאחר מכן התשלום יהיה בהתאם לתעריף של הכרטיס הספציפי. עבור קיבוצים הנמצאים בהסדר סליקה פנימית הפטור מדמי הכרטיס ניתן לתקופה של שלוש שנים.

ההטבות שמספק הכרטיס

כרטיס משקארד, כיאה למועדון לקוחות מבוקש יחסית, מעניק מספר הטבות ראויות לציון: חלק מהן ייחודיות למועדון בעוד חלקן הן הטבות כלליות יותר של ישראכרט. הכרטיס מספק הנחות קבועות בגובה של מספר אחוזים במעמד החיוב בכ-4,000 בתי עק ברחבי ישראל. כמו כן הוא מקנה הנחה על תחנות באחת מתחנות הדלק של דור אלון: 26 אגורות הנחה עבור ליטר בנזין 95, 8.6 שקלים הנחה לליטר סולר, 1.3 שקלים הנחה לליטר בנזין 98 ו-15 אגורות לליטר של גפ"מ לתדלוק בגז. ברשת חנויות הנוחות "אלונית" במתחמי דור אלון מקבלים חברי המועדון הנחה בגובה של 10%.

הכרטיס מעניק למחזיקים בו מבצעים והנחות על רכישות ואטרקציות בתחומים דוגמת אוכל, פנאי, תרבות, הצגות ועוד. ההטבות מפורטות באתר האינטרנט הרלוונטי ובחוברת המגיעה מדי תקופה לחברי המועדון. נכון לנקודת הזמן הנוכחית ההטבות כוללות שובר לארוחת בוקר זוגית ב-60 שקלים בבתי קפה שונים, כרטיסים לסרט ב-21 שקלים באמצע השבוע בסינמה סיטי, 30% הנחה ברכישת ביטוח מקיף לרכב וביטוח דירה (מבנה ותכולה) במסגרת פוליסות ביטוח מבית משקי החקלאים וביטוח חקלאי, רכישה של שוברים השווים 100 שקלים ברשתות ביקור שונות ב-75 שקלים, הנחה בגובה של על 17% בהשכרת רכב בחו"ל ועוד.  הטבות אחרות יכולות להינתן דרך הצטרפות לתכנית המסלולים של ישראכרט.

עבור מחזיקי הכרטיס הטסים לחו"ל (עד גיל 75) עומדת אפשרות להפעיל ביטוח נסיעות ללא תשלום, כאשר חובה להפעיל את הביטוח טרם הטיסה. הביטוח מקנה כיסוי על הוצאות רפואיות, טיפולים, תרופות, אובדן או גניבת כבודה, הטסות רפואיות ועוד. קחו בחשבון שבדומה לרוב הביטוחים החינמיים של חברות האשראי, גם במקרה הזה הביטוח הוא בסיסי יחסית ולא מתאים לכל סוג של נסיעה לחו"ל.

מידע נוסף על כרטיס משקארד של ישראכרט תמצאו באתר האינטרנט של החברה.

סקירות נוספות של כרטיסי אשראי תמצאו כאן