מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס אשראי קמפוסכרט – ישראכרט

זה לא פשוט להיות סטודנט בישראל מבחינה כלכלית. מועדוני הצרכנות וחברות האשראי יודעים את זה, ומנסים להקל על הסטודנטים בכל דרך אפשרית – ובכך לקבל לקוח שיכול ללוות אותם שונים. יש מגוון רחב של כרטיסי אשראי המיועדים לסטודנטים, בין אם כלל הסטודנטים ובין אם סטודנטים של מוסד לימודים מסוים. במאמר הנוכחי נציג בפניכם את כרטיס קמפוסכרט של ישראכרט, המוגדר על ידי החברה כ"כרטיס המועדון של הסטודנטים בישראל".

תנאי השימוש בכרטיס קמפוסכרט

קמפוסכרט הוא כרטיס אשראי המשמש גם על תקן כרטיס מועדון סטודנטים, והוא מיועד לסטודנטים במוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל. ניתן להשתייך אל המועדון בהזמנה של כרטיסים שונים מסוג ישראכרט, מאסטרקארד או גולד מאסטרקארד. הכרטיסים יכולים להיות מקומיים ובינלאומיים כאחד, ובהתאם לכך נקבעים השימושים בכרטיס.

כרטיס קמפוסכרט, וזו למעשה הנקודה החשובה, מגיע עם פטור מדמי כרטיס. מהם התנאים של הפטור? האמת היא שישראכרט לא מפרטת, אלא מציינת שהפטור ניתן על פי החלטת החברה או הבנק המנפיק את הכרטיס. מכאן שסביר להניח שמדובר בתנאים שונים לכל לקוח, אותם אנחנו ממליצים כמובן לברר לפני שאתם ניגשים להזמין את הכרטיס. דרך בנק הפועלים לדוגמא מדובר בפטור הניתן לתקופה של שלוש שנים, ללא אפשרות להארכה – אנחנו מניחים שגם במסגרת הבנקים אחרים התנאים יהיו דומים פחות או יותר. במעמד הביקור מול חברת האשראי או הבנק בדקו גם מה גובה המסגרת ואילו עמלות אתם צפויים לשלם עבור הפעולות השונות הנעשות בכרטיס.

אילו הטבות מספק הכרטיס?

כרטיס קמפוסכרט מבית ישראכרט מעניק הטבות שונות, חלקן כלליות יחסית וחלקן מתאימות יותר לצרכים של הסטודנטים. מחזיקי הכרטיס מקבלים הטבות והנחות באטרקציות, במופעים, במסעדות, במוסדות פיננסיים, בלימודים, בהשכרת רכב בחו"ל ועוד. בדומה לכרטיסים אחרים גם כאן מקבלים הנחות קבועות במעמד החיוב, בגובה של מספר אחוזים, בבתי עסק ובחנויות המקיימים הסדר עם ישראכרט.

הכרטיס מקנה 1+1 על כרטיסים לקולנוע, וזאת בכפוך לשימוש בכרטיס בסכום של 1,500 שקלים ומעלה במועד האחרון של החיוב. זוהי הטבת פרימיום שניתנת עבור כל 1,500 שקלים, כאשר המספר המקסימלי של הטבות שניתן לקבל הוא אחת בשבוע וארבע בחודש.

מחזיקי הכרטיס יכולים לקבל את הטבות הפרימיום במסגרת תכנית המסלולים של ישראכרט, אליה הם יכולים להצטרף.

מידע נוסף על כרטיס קמפוסכרט לסטודנטים תמצאו באתר חברת ישראכרט.

כאן תקראו את כל מדריכי כרטיסי האשראי שלנו