מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס ויזה בייסיק בינלאומי – Cal

בעבר סקרנו כאן במסגרת מדריכי האשראי שלנו את כרטיס ויזה בייסיק הבינלאומי מבית Cal. כעת נציג בפניכם את המאפיינים, היתרונות וגם החסרונות של כרטיס ויזה בייסיק מקומי של אותה חברה. האמת היא שמדובר בכרטיס אשראי בסיסי יחסית, בלי יותר מדי "הפתעות" לכאן או לכאן, אבל בכל זאת כדאי שתכירו את כל מה שהוא מציע עבורכם.

על הכרטיס

כרטיס ויזה בייסיק מקומי מאפשר מטבע הדברים שימוש בגבולות ישראל בלבד, עם כל הפעולות הנדרשות כתוצאה מכך: סוגים שונים של עסקאות (למשל קרדיט או קרדיט פלוס), משיכת מזומנים (בסכום מקסימלי שנקבע על ידי המנפיק) וכן הלאה. מסגרת האשראי כאן יכולה להיות נפרדת וחיצונית לבנק, כשחברת כאל מציעה מספר תכניות אשראי בהתאם למאפייני הלקוח והנעשה בחשבון שלו. ניתן לשייך את הכרטיס להוראות קבע שונות.

דמי השימוש בכרטיס בהתאם למחירון העמלות של כאל הן אלה של כרטיסים מקומיים "רגילים" – 14.9 שקלים בחודש – אך ניתן לקבל הנחות או פטור בחודש מסוים על פי השימוש בכרטיס (מומלץ לברר מראש מהם התנאים שחברת Cal מציבה עבורכם מהבחינה הזו).

מבחינת עיצוב, קיימת כאן אפשרות להוספה של תמונות אישית בחלקו האחורי של הכרטיס למטרות זיהוי ומניעת זיופים. שימו לב שבניגוד לכרטיסים רבים אחרים כאן הספרות מודפסות על גבי הכרטיס ולא מובלטות. זה אומר שיכול להיות שבתי עסק שדורשים ספרות מובלטות לשם קריאת הכרטיסים לא יוכלו להעביר אותו. זה עלול ליצור אי נעימות רבה במעמד החיוב. לכן אנחנו ממליצים לשקול האם כדאי שכרטיס ויזה בייסיק מקומי יהיה הכרטיס היחידי שלכם (מה גם שמעצם ההגדרה תוכלו להשתמש בו רק בישראל).

מחזיקי הכרטיס יכולים לבחור כמו בדרך כלל בין מספר מועדי חיוב חודשיים: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש או ה-15 לחודש, כאשר מדי רבעון ניתן לשנות את מועד החיוב.

רשימת ההטבות כוללת כאן הנחות קבועות במעמד החיוב בבתי עסק שונים. ניתן לשייך את הכרטיס למועדוני לקוחות שונים, על פי ההיצע של כלל, ובכך לקבל רשימה גדולה עוד יותר של הטבות.

מידע נוסף על כרטיס ויזה בייסיק של Cal תמצאו כאן.