מדריכי כרטיסי אשראי    

ויזה לייט – Cal

כרטיס ויזה לייט של חברת Cal הוא כרטיס אשראי שניתן להשתמש בו הן בישראל והן מעבר לים. זהו כרטיס בסיסי יחסית שלא מציע יותר מדי הטבות, אבל שניתן לבצע באמצעותו את רוב סוגי העסקאות, למשוך מזומנים בישראל ובחו"ל (בכפוף למסגרת האשראי ולסכום שנקבע עבור מחזיק הכרטיס על ידי המנפיק) ואף לבצע תשלומים בהוראות קבע. השימוש בכרטיס כפוף למסגרת האשראי שנקבעה עבור הלקוח, על פי המאפיינים האישיים שלו, כשהוא יכול לבחור בתוכניות אשראי שונות.

הכרטיס מאפשר להירשם לשירות Cal Online, במסגרתו הם יכולים לקבל פירוט דרך האינטרנט של העסקאות שהם ביצעו במכשיר בתקופת זמן נתונה. אופציה אחרת, הכרוכה בתשלום עמלה בגובה מסוים, היא להוסיף תמונה אישית של מחזיק הכרטיס על גביו. מטרת התמונה היא למנוע שימוש לרעה בכרטיס האשראי, במקרה של גניבה או אובדן.

מחזיקי כרטיס ויזה לייט של חברת כאל נדרשים לשלם דמי כרטיס חודשיים, שגובהם עומד נכון לעכשיו על 5.90 ש"ח (לשם השוואה, כרטיסים מקבילים נטולי הטבות בדרך כלל לא מצריכים תשלום). שימו לב שאין כאן אפשרות לקבלת הנחה או פטור מדמי הכרטיס על פי מחזור השימוש החודשי בכרטיס, וזאת להבדיל מחלק מהכרטיסים האחרים של כאל.

לא מצאנו באינטרנט מידע לגבי העמלות שנדרשים בעלי הכרטיס לשלם עבור המרת מט"ח או הוצאת מזומן בחו"ל. אם אתם שוקלים להזמין את כרטיס האשראי, לכן, מומלץ שתצרו קשר עם חברת כאל ושתבררו את הסוגיה החשובה הזו עם אנשיה.

ההטבה העיקרית: ביטוח נסיעות לחו"ל

כאמור, כרטיס ויזה לייט אינו מקנה למחזיקים בו אי אילו הטבות, כך שגם ההטבות הכלליות שניתנות לרוב לקוחות Cal לא תהיינה זמינות עבורם: מבצעים נקודתיים, הטבות 1+1 לבילויים ולכרטיסים וכן הלאה. ההטבה העיקרית שכן ניתנת היא ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום, כולל ביטוח מטען, לו אחראית חברת הראל. כדי להפעיל את הביטוח נדרש להתקשר לחברת כאל לפני הנסיעה לחו"ל, כאשר תנאי מרכזי הוא שרק אנשים שגילם פחות מ-75 יכולים להפעיל את הביטוח.

מידע נוסף על הכרטיס תמצאו באתר האינטרנט של חברת כאל