מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס ישראכרט הוט

כרטיסי האשראי הנקראים באתר (וכנראה גם המבוקשים) –

ביחד בשבילך של לאומי קארד – אבל האם כדאי?

מועדון חבר – מה זה נותן

אשמורת 360 – כדאי? 

 

עוד לפני שנציג לכם את כרטיס ישראכרט הוט, חשוב להכיר לכם את מועדון הצרכנות הרלוונטי. מועדון הצרכנות הוט, שפועל מאז 1996, מאגד בתוכו את האוכלוסייה הטכנולוגית-אקדמית בישראל. הוא מיועד לאנשי מקצוע בתחומים אלה, דוגמת הנדסאים, טכנאים, בוגרי מדעי החברה והרוח ועובדים סוציאליים, יחד עם בני/בנות זוגם וילדים מעל גיל 21. להבדיל ממועדוני צרכנות אחרים כאן החברות במועדון אינה מצריכה תשלום. בסך הכול יש במועדון בצרכנות הוט כיום כ-165,000 חברים מכ-113,000 בתי אב.

מה שחשוב שתדעו, בהקשר הנוכחי, הוא שמבחינה טכנית החברות במועדון הצרכנות הוט נעשית באמצעות כרטיס אשראי ייעודי של ישראכרט, העונה לשם ישראכרט הוט. את הכרטיס ניתן להזמין במספר גרסאות: ישראכרט מקומי, מאסטרקארד, מאסטרקארד גולד ומאסטרקארד פרימיום. הכרטיס מיועד ללקוחות כל הבנקים בישראל, שעונים על התנאים שהזכרנו מעלה מבחינת המקצוע או העיסוק שלהם, יחד עם משפחותיהם כאמור. נכון לנקודת הזמן הנוכחית עד לסוף חודש ינואר 2023, מחזיקי הכרטיס פטורים מתשלום של דמי כרטיס חודשיים.

ההטבות שמספק הכרטיס

כרטיס ישראכרט הוט מספק שורה ארוכה של הטבות, חלקן ייחודיות למועדון וחלקן מאפיינות את ישראכרט כמכלטל. מחזיקי הכרטיס וחברי המועדון מקבלים הטבות נקודתיות והנחות קבועות בבתי עסק בתחומים שונים, לרבות מזון, אופנה, מסעדות, בתי קפה, בילוי, פנאי, אטרקציות, אלקטרוניקה ועוד – בסך הכול מדברים במועדון על כ-6,700 בתי עסק. על ההטבות ניתן ללמוד באתר מועדון הוט וכן בחוברת המסופקת ללקוחות.

כמו כן, מספק מועדון הטבות בתחומים דוגמת בנקאות (דרך הבנק הבינלאומי – למשל מענק של 2,100 ש"ח בפתיחת חשבן עו"ש או פטור מעמלות), סלולר (פלאפון/טוקפון) או ביטוח (הטבות ביטוח דרך איילון). לצד זה ניתנות הנחות למתדלקים בחלק מתחנות הדלק של חברת "דלק" או "דור אלון". הכרטיס מאפשר טיסות מוזלות לחו"ל דרך חלק מהשותפים הבינלאומיים (בריטיש איירוויס, איבריה, אייר ברלין, אייר פראנס, טורקיש איירליינס ועוד), וכן מבצעים ברכישות "כבדות" דוגמת רכב או דירה. המועדון הקים במהלך השנים את פורטל הקניות באינטרנט ובחו"ל "הוט שופינג", שמיועד לסייע ברכישות באתרים בינלאומיים. בנוסף לאלה יכולים בעלי הכרטיס להצטרף לתוכנית המסלולים של ישראכרט, שמספקת אף היא הטבות: מבצעים נקודתיים בבתי עסק, הנחת קבועות במעמד החיוב, כרטיסי 1+1 ועוד.

מחזיקי הכרטיס הטסים לחו"ל מקבלים במסגרות ביטוח נסיעות ללא תשלום, אותו נדרש להפעיל לפני כל נסיעה. הביטוח מיועד לנסיעות של עד 55 יום, ולנוסעים בגיל 75 ומטה. מאז אוקטובר 2016 שהביטוח ניתן על ידי חברת AIG, והוא מעניק כיסוי עבור טיפולים רפואיים בחו"ל, אשפוזים, הטסות רפואיות, מטען הנוסע וכן הלאה. החיוב על נסיעות בחו"ל נעשה במועד החיוב של כרטיס האשראי, ולא מיד או מספר ימים אחרי ביצוע העסקה כמו במצב הסטנדרטי.

מידע נוסף על כרטיס ישראכרט הוט תמצאו בעמוד הבא. למעוניינים, זהו אתר מועדון הצרכנות הוט.

ביחד בשבילך של לאומי קארד – אבל האם כדאי?

מועדון חבר – מה זה נותן

אשמורת 360 – כדאי?