מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס לאומי קארד – מועדון יותר

"יותר" הוא מועדון הטבות לחיילים המיועד לחיילים בשירות חובה. זהו פרויקט שאין חשובים ממנו, והוא מאגד לכן את הבנקים, חברות האשראי ובתי עסק שונים. בעבר התייחסנו כאן לכרטיס מועדון יותר של ישראכרט, על המאפיינים וההטבות שלו. כעת נציג בפניכם את הכרטיס המקביל של לאומי קארד עבור חברי מועדון יותר.

כרטיס מועדון יותר של לאומי קארד הוא כרטיס ויזה בינלאומי, שלמיטב הבנתנו חיילים לא צריכים לשלם עליו דמי כרטיס (את עמלות השימוש במקרה שלכם אנחנו ממליצים לכם לברר מול החברה המנפיקה והבנק). הכרטיס כולל מסגרת אשראי נפרדת לבנק, מאפשר ביצוע של כל סוגי העסקאות וכמובן שגם פריסה לתשלומים.

מה עם ההטבות?

כרטיס האשראי לאומי קארד – מועדון יותר נועד להשלים את החברות במועדון. המשתייכים על מועדון יותר זכאים להטבות ולהנחות שונות דרך אתר מועדון יותר, ובכלל זה הטבות הזמינות באתר האינטרנט של המועדון וחוברת שנתית של הטבות (הנה למשל חוברת ההטבות של שנת 2016).

מחזיקי כרטיס לאומי קארד לחברי מועדון יותר זכאים להטבות הרגילות הניתנות ללקוחות לאומי קארד בתכנית הפינוקים. במעמד החיוב של הכרטיס הם מקבלים הנחות קבועות בגובה מספר אחוזים בבתי עסק שונים ברחבי ישראל. בגזרת ההטבות הייחודיות להם ניתן למצוא הטבות בתחום האופנה והטיפול (מבצעים, הנחות וקופונים, כולל קופון חודשי סלולרי), מבצעי 1+1 ברשתות סינמה סיטי וגלובוס גרופ, וההטבות של מועדון באזרר.

כמו כן, מתגייסים חדשים המזמינים את הכרטיס מקבלים "ערכת שי" שלא הבנו מה היא כוללת – אנחנו ממליצים לכם לברר זאת כמובן אם אתם עונים על התנאים.

מידע נוסף על כרטיס לאומי קארד – מועדון יותר תמצאו כאן.

לשימושכם, סקירות קודמות של כרטיסי אשראי שביצענו.