מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס לאומי קארד לחברי מועדון UNIQ

לאומי קארד UNIQ

אוכלוסיית הסטודנטים והבוגרים של מוסדות הלימוד האקדמיים מושכת את חלק מחברות האשראי, שמציעות כרטיסים ייעודיים, תנאים משופרים והטבות למשתייכים על האוכלוסייה – לפעמים עם "כוכבית" ולפעמים בלי. בעבר סקרנו עבורכם את כרטיס מועדון TAU של לאומי קארד המיועד לסטודנטים, לבוגרים ולחברי סגל של אוניברסיטת תל אביב. בסקירה הנוכחית נתייחס לכרטיס של לאומי קארד לחברי מועדון UNIQ, שמיועד לאוכלוסיות הדי רחבות של אוניברסיטת בר אילן והמכללה למנהל.

כרטיס אשראי UNIQ מיועד לסטודנטים, לבוגרים, לאנשי סגל ולבני/בנות הזוג של הזכאים (למעט סטודנטים) – שימו לב שבמקרה של סטודנטים הכרטיס משמש גם כתעודת סטודנט רשמית לכל דבר ועניין. לצד זה אוכלוסיית היעד של הכרטיס היא חברי הסגל הארצי המנהלי והבכיר מכל מוסדות הלימוד האקדמיים.

תנאי השימוש בכרטיס

כרטיס לאומי קארד UNIQ הוא כרטיס בינלאומי מסוג ויזה, שניתן לבחור עבורו שלושה מועדי חיוב: 2 לחודש, 10 לחודש ו-15 לחודש. היתרון הגדול של הכרטיס, כך נראה, הוא הפטור המלא מדמי הכרטיס שניתן כל עוד משתייכים למועדון. בוגרים למעשה יקבלו את הפטור כל חייהם, בעוד שבמקרה של סטודנטים הם יהיו זכאים לו במהלך התקופה שלהם כסטודנטים ולאחריה במקרה שהם מסיימים את התואר (למיטב הבנתנו סטודנט שמפסיק את לימודיו כבר לא אמור להמשיך להשתייך על המועדון ולא יוכל לחדש את הכרטיס, למשל).

רשימת ההטבות

מבחינת ההטבות כרטיס מועדון UNIQ דומה מאד להטבות של מועדון TAU. המחזיקים בו מקבלים הטבות בבתי עסק בתחומי הקמפוס בו הם לומדים וכן במקומות אחרים (בדגש על אזור המרכז בלבד). הם זכאים להנחה בגובה של 3% ברשתות מגה, מגה בעיר ומגה באינטרנט – חשוב בכל זאת להשוות את סל הקנייה מכיוון שרשת מגה נחשבת ליקרה יחסית, ולכן ייתכן שגם עם ההטבה ייצא עבורם משתלם פחות לרכוש בה. חברי המועדון מקבלים ללא תשלום חברות במועדון מולטי עזריאלי, במסגרתו הם מקבלים הטבה חודשית, הנחה בגובה של עד 10% ברשתות ובחנויות בקניוני עזריאלי (כולל כפל מבצעים והנחות), הנחה של עד 10% בחניונים של חניוני עזריאלי והנחה בחנויות הנוחות Sogood.זו מתווספת להנחה שמעניק הכרטיס על תדלוק בתחנות הדלק של סונול.

בעלי הכרטיס יכולים לקבל את ההטבות הכלליות שמספקת לאומי קארד, לרבות עולם ההטבות של לאומי קארד, הנחות פלוס ועוד. הם יכולים להצטרף למועדוני התעופה – הנוסע המתמיד של אל על ומועדון MileagaPlus של חברת יונייטד.

אנשי סגל, לבוגרים ולבני/בנות הזוג שלהם (ולא סטודנטים) משתייכים למועדון לאומי קארד Executive. רשימת ההטבות במקרה הזה כוללת כניסה ללא תשלום לטרקלין דן בנתב"ג, דחייה של החיובים בכרטיס בחו"ל בעסקאות ובמשיכת מט"ח ללא תשלום (אנחנו בכל מקרה ממליצים כמה שפחות להשתמש בכרטיסי אשראי בחו"ל ככלל עקב העמלות הגבוהות), הנחה של 13% על השכרת רכבים בחו"ל בחברת הרץ, המרת מט"ח ברכישות הנעשות מעבר לים בהתאם לשער היציג של המטבע (לחברי סגל בלבד. לצד זה עמלת המט"ח עומדת על 1.2% לסגל מנהלי ו-0.85% לסגל בכיר), הזמנת מט"ח דרך האתר Creditech.co.il (עד הבית) בהנחה של 1% על עמלת ההמרה ובחיוב בתנאי שוטף+30, כרטיס Priority Pass המקנה זכות כניסה לטרקלינים בשדות תעופה (כרטיס החבר הוא בחינם, אבל הכניסה לטרקלינים עצמם כרוכה בתשלום) ועוד.

מזמיני הכרטיס זכאים נכון לנקודת הזמן הנוכחית למתנת הצטרפות – Giftcard בגובה של 60 שקלים אותם הם יכולים לממש בבתי עסק שונים. ההטבה הזו ניתנת אך ורק לסטודנטים, לעובדים ולאנשי סגל, ולא לאוכלוסיית הבוגרים של המוסדות האקדמיים הרלוונטיים.

מידע נוסף על הכרטיס תמצאו באתר לאומי קארד.