מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס לאומי קארד – מועדון יחד

כרטיס לאומי קארד - מועדון יחד

יש רופאים באתר? כרטיס האשראי/מועדון הבא יכול להיות בשבילם. מועדון "יחד" מאגד בתוכו רופאים, חברי הסתדרות הפסיכולוגים, עובדים של מכון וייצמן, אל על, התאחדות הקבלנים, עובדי חברת החשמל, בנק לאומי ועוד (בסך הכול כ-100,000 בתי אב נכון להיום). המועדון מנוהל על ידי ההסתדרות הרפואית. אל תתבלבלו עם מועדון "ביחד בשבילך", המועדון החברתי של ההסתדרות החדשה. לחברת לאומי קארד יש כרטיסי אשראי לכל אחד מהמועדונים האלה. אחרי שסקרנו עבורכם את הכרטיס של מועדון ביחד בשבילך, הגיע הרגע להציג בפניכם את כרטיס לאומי קארד לחברי מועדון יחד.

מה מקנה כרטיס לאומי קארד – מועדון יחד?

כרטיס האשראי לאומי קארד – מועדון יחד הוא כרטיס אשראי בינלאומי מהמותג ויזה, שניתן לבצע באמצעותו את כל סוגי העסקאות, בארץ ובחו"ל. הוא מיועד אם כן למשתייכים למועדון של ההסתדרות הרפואית (כאמור לא מדובק ברופאים בלבד), כולל בני המשפחה שלהם. המשמעות היא שגם בני/בנות הזוג והילדים של חברי המועדון, בתנאי שהם מעל גיל 18, זכאים להיות חברים במועדון. לפי הידוע לנו חברי מועדון יחד לא צריכים לשלם דמי כרטיס, כשלא הבנו אם התנאים האלה חלים גם על בני המשפחה שלהם. אם אתם חברים במועדון ומעוניינים להנפיק כרטיס לקרובים לכם, אנחנו ממליצים לברר את הסוגיה הזו מול המועדון או לאומי קארד.

מבחינה מעשית הכרטיס, הנושא את סמל המועדון, מאפשר לזכות את המחזיקים בו בהנחות והטבות של המועדון. יש לשים לב יחד עם זאת שאצל בעלי מקצוע שונים המשמעות של הכרטיס יכולה להיות שונה. עבור רופאים החברים בהסתדרות הרפואית הזיהוי של החברות במועדון תהיה עם כל כרטיסי אשראי, בעוד שעבור חברי ההסתדרות הפסיכולוגים הזיהוי עם הכרטיס הזה אינו אפשרי (הם מזוהים עם הכרטיס של אמריקן אקספרס). שאר הגופים הזכאים לכרטיס יזוהו באמצעות הכרטיס של לאומי קארד.

ההטבות שמקבלים מחזיקי הכרטיס

השורה התחתונה של מועדוני ההטבות היא ההנחות והמבצעים שמקבלים חברי המועדון. במקרה של מועדון יחד, ניתנות מספר הטבות. זה מתחיל עם הנחות קבועות במעמד החיוב (לרוב סביב 2.5-10%) בבתי עסק בתחומים שונים. לצד זה מצאו מבצעים והטבות על טיולים בארץ ובחו"ל, מבצעי סלולר (נכון לעכשיו מוצע לדוגמא מבצע של ארבעה מנויי סלולר של הוט מובייל ב-100 שקלים לחודש), הנחות על השכרת רכב בחו"ל, הנחות במסעדות, הנחות על בילויים ועוד.  המועדון מפרסם שהוא מספק לעמיתיו הנחות על פרויקטי דיור ברחבי הארץ – הנחות שמן הסתם תהיינה מבוקשות מאד – אבל מהשיטוט באתר לא מצאנו נכון לנקודת הזמן הנוכחית (יוני 2017) מבצעים כאלה.

על תדלוק בתחנות הדלק של דלק באמצעות כרטיס אשראי לאומי קארד – מועדון יחד ניתנת הנחה של 21 אגורות על תדלוק בבנזין בשירות מלא (בשירות עצמי תינתן הנחה המשלימה את המחיר לליטר בשירות עצמי ממחיר המחירון).

מידע נוסף על כרטיס לאומי קארד – מועדון יחד תמצאו כאן.