מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון כוחות הביטחון – Cal

כוחות הביטחון על סוגיהם לוקחים תפקיד מרכזי בהגנה על כל אחד מאיתנו. לכן ברור מדוע גורמים שונים מנסים "לצ'פר" אותם מדי פעם עם הטבות המיועדות רק להם. ניתן לראות ביטוי של זה גם בכרטיסי המועדון והאשראי השונים, עם מספר כרטיסים אטרקטיביים המיועדים לאנשי כוחות הביטחון: למשל מועדון קרנות השוטרים של ישראכרט או מועדון הצרכנות "חבר" לאנשי הקבע. בסקירה הבאה תקראו על כרטיס מועדון כוחות הביטחון של חברת כאל, הפונה לאוכלוסיה רחבה גם אם לא מוגדרת יותר מדי (חברת כאל לא מגדירה בתיאור הכרטיס בדיוק מיהם אנשי כוחות הביטחון הזכאים לה).

כרטיס מועדון כוחות הביטחון של חברת כאל נועד, על פי הכתוב באתר האינטרנט שלה, "להעניק לאנשי כוחות הביטחון את כל התנאים, ההנחות וההטבות המגיעות למי שתורם למדינהו ופועל למען בטחונה במשך שנים רבות". כהרגלה כאל לא מפרטת יותר מדי מהם התנאים הספציפיים המוצעים לכל אחד, כך שלמי ששוקל להצטרף למועדון אנחנו ממליצים לברר זאת מול החברה לפני שמזמינים את הכרטיס בפועל..

תנאי השימוש בכרטיס מועדון כוחות הביטחון של כאל

כרטיס מועדון כוחות הביטחון של חברת כאל מעניק, וזו בעצם השורה התחתונה, פטור מדמי כרטיס ומעמלות. את הפטור מדגישים בחברת כאל נותנים על פי מדיניותה או מדיניות הבנק המנפיק, כך שייתכן מצב בו אנשים שונים יקבלו פטור לתקופה שונה. בכל מקרה, לא מצאנו פירוט מדויק יותר של התנאים הכלליים של הכרטיס.

אנשי כוחות הביטחון המצטרפים למועדון יכולים לשדרג את כרטיס האשראי הנוכחי שהם מחזיקים בו לכרטיס Platinum כוחות הביטחון, שמציע הטבות משלו.

ההטבות הכלליות של חברת כאל ניתנות ברובן לאוכלוסיית הזכאים. ביניהן ניתן להזכיר מבצע של 1+1 על רכישת כרטיסים לסרט קולנוע ברשת סינמה סיטי באמצע השבוע, אותה ניתן לממש פעם אחת בשבוע. מימוש ההטבה כפוף לביצוע עסקאות בכרטיס הסכום העולה על 1,000 שקלים, כאשר מתבוננים בחודש הקודם: אם בעל הכרטיס שילם באמצעותו 1,000 שקלים ומעלה בחודש מאי, הוא יהיה זכאי להטבה בחודש יוני.

מידע נוסף על כרטיס מועדון כוחות הביטחון של Cal תמצאו כאן.