מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון Cal – H&O

כרטיס מועדון H&O

רשת H&O היא אחת הגדולות בישראל בתחום האופנה, ומחזיקה במועדון לקוחות די נרחב. באפשרותם של לקוחות הרשת להזמין כרטיס אשראי חוץ בנקאי בינלאומי מבית Cal, המשמש גם ככרטיס מועדון לרשת. למעגל המחזיקים של כרטיס מועדון H&O של כאל ניתן להצטרף דרך הסניפים השונים של H&O.

כרטיס אשראי/מועדון Cal H&O הוא לא מהזולים ביותר שתמצאו. עלות ההצטרפות למועדון היא כ-80 ש"ח לשנה הראשונה וכ-60 ש"ח בשנה השנייה ואילך, לצד דמי הכרטיס התלויים במדיניות חברת האשראי או הבנק המנפיקים אותו. עם זאת, יש לציין שמחזיקי הכרטיס מקבלים עם ההצטרפות שלהם 80 ש"ח לרכישה, בתווי קנייה, ברשת H&O. לצד זה לקוחות המנפיק כרטיס זכאים לתווי קנייה בעלי תוקף מדורג, בסך של 420 ש"ח: התו הראשון וכן ארבעה תווים נוספים בסכום של 65 ש"ח כל אחד, כשכל תו ניתן לשימוש בתאריכים מוגדרים מראש. כדי לקבל את המתנה נדרש לבצע רכישות במשך כשנתיים בסכום חודשי של 500 או 1,000 ש"ח, על פי סוג הכרטיס הספציפי, אחרת הלקוח מחויב לשלם את ערך תווי הקנייה שהוא קיבל באותה שנה. על ההנפקה נדרש לשלם דמי תפעול חד פעמיים בגובה 20 ש"ח.

הערה חשובה: בעבר היה צורך בסכום רכישות חודשי של 1,000 ש"ח בכרטיס כדי להישאר חבר במועדון, אבל בפרסומים הנוכחיים באתר Cal לא ראינו את ההתניה הזו. מומלץ לקרוא את פרטי החברות ולשאול בסניפים במה כרוכה בדיוק ההנפקה שלו.

ההטבות שמעניק הכרטיס

מטבע הדברים, רוב ההנחות הניתנות במסגרת כרטיס Cal H&O מתמקדות ברשת המדוברת עצמה. מחזיקי כרטיס מועדון H&O מקבלים הנחה קבועה בגובה של 18% בכל המחלקות ברשת, לרבות ביגוד, אביזרי אופנה, ספורט, הלבשה חתונה או מוצרי טקסטיל עבור הבית, ולצד זה הנחות משתנות במחלקת Primavera. מדי חודש מוצעים מבצעים נקודתיים והטבות עבור מחזיקי הכרטיס, שמקבלים גם מתנות ביום הולדת ובמועדים אחרים. מפעם לפעם נערכים ברשת ימי מועדון, כלומר, אירועי מכירה אליהם מוזמנים רק חברי המועדון ובני משפחותיהם.

ההטבות השונות של Cal תקפות גם בכרטיס האשראי הזה. בין ההטבות האלה תמצאו 1+1 על אטרקציות והצגות ילדים, מבצעים נקודתיים על הצגות או מופעים, מבצעים נקודתיים ברשתות, חבילת הטבות בארץ ובחו"ל לטסים לחו"ל (מדריך לתכנון הטיול ללא תשלום, הנחה בהזמנת חופשה בחו"ל דרך ארקיע, הנחה בהשכרת רכב בחו"ל בחברת שלמה SIXT ועוד), הטבות טרום טיסה לזכאים (הנחות בבתי עסק בתוך נתב"ג) ועוד.

מידע נוסף על כרטיס מועדון H&O תמצאו באתר של חברת Cal, בעמוד הבא.