חדשות    

כמה בעצם עולה הכרטיס אשראי החדש של אלעל?

כל כך הרבה מועדונים, וחברי מעדון וכולם מתנקזים לכרטיסי אשראי שונים שרק מחכים, לנו הצרכנים שנתשמש בהם ונהפוך שבויים במרכזי הקניות, בסופרים וברשתות השונות. אצלי תמיד עולה השאלה זה טוב, זה רע, ואיך בעצם אני יכולה לנצל את המצב כשבשוק כרטיסי האשראי כל כך הרבה הצעות וחברויות?

במקרה דנן, אלעל,ולא בטוח שזה כזה אטרקטיבי. אתמול אלעל הזניקה את השוק וסיפרה על כרטיס האשראי החדש שלה בשת"פ עם דיינרס ומועדון YOU. שני כרטיסים היא החליטה להשיק: "פליי קארד" ו"פליי קארד פרימיום", אבל אצל אלעל זה לכאורה מפתה. עכשיו אפשר לצבור נקודות במועדון "הנוסע המתמיד" של אל-על בכל שימוש בכרטיס, וכשהצרכן הישראלי אוהב לטוס לחו"ל, אין ספק שמדובר בפיתוי.

הוא סביר להניח ינצל את המהלך ואולי אפילו יסתער. אבל רגע לפני שאתם מסתערים תחשבו טוב. 

תחשבו האם צבירת נקודות לטיסה אחת בודדת שאולי תהיה זולה יותר בחברה אחרת, שווה להפוך אתכם לקוחות מושבעים של קבוצת רבוע כחול-דור אלון. ע"פ תנאי הכרטיס כפי שפרסמו באלעל, ה"פליי קארד" יעניק על כל  קנייה בסך 250 שקל נקודה אחת של "הנוסע המתמיד" שעד כה יחס ההמרה הממוצע עמד על 750 שקל לנקודה אחת. כמו כן, הכרטיס יעניק 50% הנחה בתשלום על מזוודה אחת נוספת במחלקת תיירים ו-5% הנחה קבועה בדיוטי פרי במטוסי אל-על והטבות נוספות, כולל ברשתות מבית מועדון YOU. דמי הכרטיס יהיו 19.90 שקל בחודש, וניתן להנפיקו רק דרך דיינרס. כרטיס הפרימיום יקנה למחזיקיו יחס המרה משופר יותר: נקודה אחת במועדון "הנוסע המתמיד" על כל קנייה בסך 190 שקל בכרטיס החדש. דמי הכרטיס החודשיים יהיו 31.90 שקל דרך דיינרס, 40 שקל דרך אמריקן אקספרס ו-49 שקל דרך לאומי קארד.  אם תחשבו את הסכומים הללו לשנה אולי תגיעו להנחה שתקבלו בחברות טיסה אחרות. אם תחשבו גם את המחיר שתשלמו על סל הקניות בקבוצת רבוע כחול (מגה), לעומת מרכולים אחרים כמו "רמי לוי", "אושר עד" ועוד אולי תגלו שאפילו תשלמו יותר. כך או אחרת אם החלטתם להצטרף למועדון החדש, תחשבו את המחיר השנתי שתשלמו עבור הכרטיס היוקרתי ותמיד תזכרו שיש לזה מחיר, ועולה השאלה האם בסופו של יום המחיר הזה כלכלי, כך שתהיו מוכנים לשלם עליו…