מדריכי כרטיסי אשראי    

לאומי קארד Executive

לאומי קארד Executive

לאומי קארד Executive הוא כרטיס אשראי עסקי, שניתן בעיקר למקומות עבודה אבל מחויב מהחשבון האישי של העובדים. הכרטיס אינו מצריך תשלום של דמי כרטיס או עמלת שימוש נדחה, אך העלויות הנלוות עשויות להיות תלויות בהסדר של מקום העבודה הספציפי עם לאומי קארד.

הכרטיס הוא חוץ בנקאי, ולכן מציע מסגרת אשראי נוספת לצד זו הבנקאית. הוא מאפשר משיכת מזומן בתקרה של עד 2,500 ש"ח, כשעל משיכת מטבע חוץ בכספומט יש עמלה בגובה כ-3%. העמלה עבור המרת מטבע חוץ, הן מדולר לש"ח והן במטבעות אחרים, היא 3% גם כן, נכון לנקודת הזמן הנוכחית (מידע על שימוש בכרטיס אשראי בחו"ל תוכלו לקרוא במדריך המקיף שהכנו בנושא).

ההטבות הניתנות במסגרת הכרטיס

כרטיס לאומי קארד Executive מעניק הטבות שונות למחזיקים בו, ביניהן הטבה המשתנה מדי חודש, הנחה של 16.5% בטעינה מראש של כרטיס המתנה Giftcard Executive, הנחה בגובה של כ-21 אגורות לליטר בנזין בתדלוק בתחנות סונול בשירות מלא (או 23 אגורות לחברים במולטי עזריאלי) ועוד.

מחזיקי הכרטיס יכולים להזמין דרכו ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום (עד 700,000 דולרים), ולקבל הטבות נוספות בנסיעה: כניסה לטרקלין דן בנמל התעופה בן גוריון (על פי ההסדר עם מקום העבודה או תמורת פינוק), רכישת מט"ח בשערים מועדפים (כולל משלוח חינם למקום העבודה), דחייה של החיובים על שימוש בכרטיס בחו"ל בתנאים משופרים, הנפקת כרטיס חבר Priority Pass ללא תשלום (הכניסה לטרקלינים עצמם היא כן בתשלום), אפשרות לצבור נקודות למועדון הנוסע המתמיד של אל על ולתוכנית MileagePlus של יונייטד, 13% הנחה בהשכרת רכב לחו"ל דרך חברת Hertz, 10% הנחה לרכישות בחנויות ממסי תיירות ועוד.

בנוסף, זכאים מחזיקי הכרטיס להטבות ה-1+1 של לאומי קארד, להטבות הנכללות במסגרת מועדון מולטי עזריאלי (עבור אנשים המחזיקים בכרטיס מאסטרקארד חוץ בנקאי) ובחלק מהארגונים להטבות של מועדון הצרכנות "יחד".

הכרטיס מעניק הטבות נקודתיות למקומות עבודה ולארגונים מוגדרים, אותם ניתן לראות דרך האתר של לאומי קארד, לאחר הקלדת סיסמא לאותו ארגון. רשימת ההסדרים מפורטת באתר של לאומי קארד, בכתובת הבאה.

פרטים נוספים על הכרטיס מופיעים באתר לאומי קארד.