מדריכי כרטיסי אשראי    

לאומי קארד First

לאומי קארד First

לאומי קארד First הוא כרטיס אשראי הממותג כיוקרתי, ומתאים במידה רבה לאנשים שנוהגים לטוס לחו"ל בתדירות גבוהה יחסית. זהו כרטיס ויזה שמאפשר לבצע עסקאות רגילות ועסקאות בתשלום, כמו גם להוציא מזומנים, בישראל ומחוצה לה. השימוש בכרטיס כרוך בתשלום דמי כרטיס חודשיים של 60 ש"ח, נכון לנקודת הזמן הנוכחית. על משיכת מזומן במט"ח משלמים עמלה בגובה של 2% ממחיר המשיכה, עמלה נמוכה ביחס למקובל בתחום. מחזיקי הכרטיס יכולים לבחור באחד מבין שלושה מועדי חיוב: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש וה-15 לחודש.

הטבות לאומי קארד First

כאמור, חלק ניכר מההטבות שמספק לאומי קארד First הן מעבר לים. ההטבות כאן כוללות הנחות בתחומי תיירות, פנאי וקניות בבתי עסק שונים בארץ בעולם: הנחות נקודתיות, 1+1 וכן הלאה.

הכרטיס מאפשר כניסה ללא תשלום וללא הגבלה לטרקלין דן בנתב"ג. במסגרת כרטיס ה-Priority Pass, שמקבלים בעלי כרטיס האשראי ללא תשלום גם כן, הם יכולים להיכנס פעמיים בשנה לטרקלינים הנמצאים בשדות תעופה שונים ברחבי העולם (כניסות נוספות הן אפשריות אך מצריכות תשלום בגובה של 27 דולרים).

שירות אחר ניתן הוא ביטוח נסיעות פלטינה לחו"ל, אף הוא ללא תשלום. הביטוח ניתן על ידי חברת AIG וכוללת כיסוי עבור הוצאות רפואיות במהלך אשפוז בחו"ל, ימי אשפוז, הטסות רפואיות, ביטול וקיצור נסיעה, תאונות אישיות, פגיעות בצד ג', אובדן או גניבה של המטען ועוד. מספר ימי הנסיעה המקסימליים לצורך הפעלת הביטוח הוא 55 יום. הביטוח רחב ביחס לביטוחים אחרים הניתנים במסגרת האשראי, כאשר הוא כולל למשל כיסוי עבור ספורט אתגרי ומוקיד חירום בעברית הזמין 24 שעות ביממה. ניתן להרחיב את הביטוח בתשלום נוסף.

כרטיס לאומי קארד First מספק שירותי קונסיירג', במסגרתם יכולים הלקוחות לקבל סיוע 24 שעות ביממה במהלך השהות בחו"ל: המלצות על בילויים, מסעדות ואטרקציות, הזמנת כרטיסים ועוד. בין השירותים הנלווים אפשר למנות סיוע בתוכניות הנוסע המתמיד בקרב חברות תעופה שונות, הזמנת נהגים או שירותי VIP  בשדה התעופה, הזמנה של חדרי ישיבות, סיוע בהקדמת הצ'ק אין במלונות והארכת הצ'ק אאוט ועוד.

הכרטיס מספק יחס המרה מועדף לצבירת נקודות של אל על, כאשר לצורך המרת הנקודות כל שקל שווה לנקודת תעופה אחת בלאומי קארד, וכל 250 נקודות תעופה בלאומי קארד שוות לנקודת טיסה אחת במועדון  התעופה של אל על. את הזכאות מחשבים עבור עסקאות הנעשות בכרטיס, החל מהשקל המאתיים בחודש מסוים. במועדון התעופה של תוכנית MileagePlus של חברת יונייטד יחס ההמרה הוא ש-75 שקלים שווים עשרה מיילים. שימו לב שההטבה במועדוני התעופה ניתנת כאשר הלקוחות מצטרפים למועדוני תעופה, וזאת על חשבון תוכנית הפינוקים של לאומי קארד (שמספקת הטבות על בירורים, הנחות לאטרקציות וכן הלאה). כל אחד לכן צריך לעשות את השיקולים שלו.

הטבות אחרות שניתנות הן הטבות VIP, שניתנות עבור סרטים (כולל סרטי VIP), חבילות ספא, ארוחות בוקר גומרה, אטרקציות, הצגות, מופעים ועוד. ההטבות הפיננסיות של לקוחות ה-VIP באות לידי ביטוי בתנאי ההלוואה המצוינים, עם ריבית נמוכה ביחס ללקוחות אחרים של לאומי קארד. כאמור, גם עמלת המרת מט"ח כאן היא נמוכה יותר.

מידע נוסף על כרטיס אשראי אמריקן אקספרס First תמצאו כאן.