מדריכי כרטיסי אשראי    

לאומי קארד Multi סטודנט

לאומי קארד Multi סטודנט

לאומי קארד Multi  סטודנט הוא כרטיס אשראי המיועד, כפי שניתן להסיק משמו, לאוכלוסיית הסטודנטים. הכרטיס, מסוג ויזה או מאסטרקארד, מגיע בגרסה בינלאומית ובגרסת זהב, כשניתן להנפיק כרטיס בנקאי או חוץ בנקאי. כרטיס חוץ בנקאי מעניק אפשרות למסגרת אשראי נפרדת מזו של חשבון הבנק, אבל מנגד יש להדגיש שהנפקת הכרטיס מותנית בהחזקה של כרטיס אשראי ישראל תקף מסוג מסוים.

כרטיס לאומי קארד Multi סטודנט מאפשר לבצע באמצעותו את כל סוגי העסקאות (עסקאות רגילות, עסקאות בתשלומים, עסקאות קרדיט, עסקאות קרדיט פלוס ועסקאות 30+), ולצד זה לקבל מוצרי אשראי והלוואות – בהתאם למצב חשבון הבנק של הסטודנט. ניתן לבצע באמצעותו עסקאות מט"ח או למשוך מזומנים בחו"ל, כאשר העמלה בשני המקרים האלה עומדת על 3% ממחיר העסקה. בעל הכרטיס יכול לבחור אחד מבין שלושה מועדי חיוב חודשיים: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש או ה-15 לחודש.

כדי להשתמש בכרטיס נדרש לשלם דמי כרטיס חודשיים, שגובהם תלוי בגורם שהנפיק את הכרטיס. מי שהנפיק את הכרטיס דרך לאומי קארד משלם סכום של 12.90 ש"ח לחודש, נכון לנקודת הזמן הנוכחית. הנפקה של הכרטיס דרך בנק לאומי תצטריך סכום מעט גבוה יותר – 13.90 ש"ח.

ההטבות שמספק הכרטיס

כרטיס לאומי קארד Multi סטודנט מספק לסטודנטים הטבוות שונות, בישראל ומחוצה לה. ראשית, הם זכאים להטבות הניתנות לרוב לקוחות לאומי קארד, לרבות הנחות נקודתיות, תוכנית הנחות+פלוס (כולל 1+1 עבור אטרקציות, בילויים וכרטיסים לקולנוע), הנחות קבועות בגובה של כ-3-10% במעמד החיוב בבתי עסק שונים) ועוד. לצד זה ניתנות עבור הסטודנטים הטבות ייחודיות, בין השאר בעקבות אתר ההטבות לאומי באזזר. את השיוך ללאומי באזר יוכלו לעשות סטודנטים מגיל 18 ועד גיל 34.

סטודנטים המחזיקים בכרטיס וטסים לחו"ל זכאים לקבל ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום, דרך חברת AIG. הביטוח כולל כיסוי עבור הוצאות רפואיות בחו"ל, ימי אשפוז, הטסות רפואיות, תאונות אישיות, ביטול או קיצור נסיעה, פגיעה בצד ג', אובדן או גניבת כבודה ועוד. הביטוח מיועד לנסיעות של עד 55 ימים, ונדרש להפעיל אותו לפני כל נסיעה.

מידע נוסף על כרטיס אשראי לאומי קארד Multi סטודנט תמצאו באתר האינטרנט של החברה, כאן.

למדריכים קשורים:

הלוואות דרך חברות כרטיס האשראי – כדאי? לא בטוח

לבטל כרטיסי אשראי מיותרים – זה עולה לכם הרבה כסף

כרטיס האשראי נגנב או אבד – הנה הפעולות שצריך לעשות 

כרטיסי אשראי נטענים – כל מה שצריך לדעת

הכרטיס המצליח של התקופה האחרונה – אבל, האם כדאי?  תשובה בכתבה –