מדריכי כרטיסי אשראי    

לאומי קארד Society

לאומי קארד Society

לאומי קארד Society הוא כרטיס אשראי יוקרתי, שמספק שורה ארוכה של הטבות – בעיקר לפני ובמהלך נסיעות לחו"ל. זהו כרטיס בינלאומי, מהמותג ויזה, שמאפשר לבצע את כל סוגי העסקאות (עסקאות רגילות, עסקאות בתשלומים, עסקאות קרדיט, עסקאות קרדיט פלוס ועסקאות 30+) וכן למשוך כספים בישראל ומחוצה לה. בעלי הכרטיס יכולים לבחור אחד מבין שלושה מועדי חיוב חודשיים: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש או ה-15 לחודש.

בשנה הראשונה לאחזקת כרטיס אשראי Society ניתן פטור מתשלום דמי כרטיס. החל מהשנה השנייה נדרש תשלום דמי כרטיס בגובה של 12.90 ש"ח לחודש, נכון לנקודת הזמן הנוכחית. על עסקאות במטבע חוץ, כמו גם משיכת מזומן בחו"ל, נדרשת עמלה בגובה 3%.

ההטבות שמספק הכרטיס

כרטיס לאומי קארד Society מספק הטבות מגוונות. מחזיקי הכרטיס מקבלים הטבות V.I.P 1+1 (ההטבות מקבילות לאלה של כרטיסי World Elite ו-First שכבר סקרנו באתר), אפשרות לצבירות נקודות תעופה בחברת יונייטד (החל מהשקל ה-201 לחודש, על פי העיקרון שכל 75 ש"ח של שימוש בכרטיס שווים לעשרה מיילים במועדון התעופה), כניסה ללא תשלום לטרקלין דן בנתב"ג ומתנת יום הולדת משתנה.

בעלי כרטיס לאומי קארד Society מקבלים במסגרתו ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום, דרך חברת AIG. הביטוח כולל כיסוי עבור הוצאות רפואיות ואשפוזים בחו"ל, ימי אשפוז, הטסות רפואיות, ביטול או קיצור נסיעה, תאונות אישיות, פגיעה בצד ג', אובדן או גניבת כבודה ועוד. הביטוח מיועד לנסיעות של עד 55 יום, כאשר יכולים להנפיק אותו רק אנשים שגילם הוא 75 ומטה. את הביטוח נדרש להפעיל טרם כל נסיעה לחו"ל.

הכרטיס מספק למחזיקים בו שירותי קונסיירג' במהלך השהות שלהם בחו"ל, 24 שעות ביממה. במסגרת השירות הם יכולים לקבל ייעוץ בנושאים שונים: נסיעות עסקיות, חופשות, אטרקציות, מסעדות, השכרת רכב ועוד. השירות מאפשר לבעלי הכרטיס לקבל שירותים מעשיים דוגמת הזמנה של מלונות, רכבים שכורים, טיסות, כרטיסים למופעים, חדרי ישיבות, נהגים בשדה התעופה וכן הלאה.

הטבות אחרות שמספק הכרטיס כלליות יותר ללקוחות לאומי קארד, למשל הנחות נקודתיות על אתרים, אטרקציות ופעילויות, הטבות 1+1 במסגרת תוכנית הפינוקים ועוד.

באתר לאומי קארד תמצאו פרטים נוספים על כרטיס לאומי קארד Society