חדשות    

לאור הביקוש הרב – מרכז הבניה הישראלי יערוך את כנס עיר הנדל"ן בארבעה מלונות באילת

לאור הביקושים הרבים וצפי להשתתפות כ-2000 בכירים בענף הנדל"ן - עובר כנס עיר הנדל"ן של מרכז הבניה הישראלי באילת ממלון הנסיכה לארבעה מלונות של רשת ישרוטל

כנס עיר הנדל"ן של מרכז הבניה הישראלי, ייערך בארבעה מלונות של רשת ישרוטל באילת במקום במלון הנסיכה כפי שתוכנן. זאת, לאור הביקושים הרבים וצפי להשתתפות כ-2000 בכירים בענף הנדל"ן. עיר הנדל"ן והעסקים של ישראל מהווה את הכנס הגדול ביותר של ענף הנדל"ן בישראל מזה 13 שנים. לאור הגידול העצום בעניין ובביקושים, חתם מרכז הבניה הישראלי עם רשת מלונות ישרוטל לאירוח עיר הנדל"ן 2015 בארבעה מלונות של הרשת: מלון רויאל ביץ', מלון רויאל גארדן, מלון ספורט ומלון לגונה. מעבר לישרוטל, יארח גם מלון הילטון חלק מהמשתתפים.

הכנס יתקיים בתאריכים 1-3 בדצמבר 2015 בימים שלישי עד חמישי. השנה יהיו כ-2,000 מקבלי החלטות מובילים שישתתפו באירועי עיר העסקים וביניהם: ראשי ערים, מנכ"לי ערים ומהנדסי עיר, שרי ממשלה, בכירי מנהל מקרקעי ישראל, מנהל התכנון, רשות המיסים, אגף התקציבים באוצר, חברי כנסת, צמרת המערכת הבנקאית וחברות ביטוח המממנות ומבטחות את הנדל"ן, יזמים למגורים ומשרדים, הנהלות של חברות יזמיות וקבלניות, סמנכ"לי כספים, בכירים מהאקדמיה, קבלני מערכות, בכירי עורכי הדין ורואי החשבון של הענף, בכירי המהנדסים, האדריכלים, מעצבי הפנים, השמאים, סמנכ"לי בינוי של תאגידים, מנהלי נכסים מניבים, בעלי חברות לשיווק נדל"ן, תעשיינים ויבואנים, משרדי פרסום ומומחים לשיווק ועוד….

במסגרת עיר הנדל"ן יתקיימו ועידות מקצועיות ב-5 אולמות מליאה במקביל עם כ-60 פאנלים בכ- 10 תחומים שונים עם בכירי וטובי המרצים בכל תחום. מעבר לתכנים המקצועיים, יתקיימו במסגרת עיר הנדל"ן גם אירועים ופעילויות חווייתיות במרחב העיר אילת.